Londono autobusai pasipuoš šūkiu „Dievo tikriausiai nėra“
Londono simboliu tapę raudonieji autobusai gali pasipuošti šūkiu „Dievo tikriausiai nėra. Liaukitės rūpintis ir džiaukitės gyvenimu“ – Didžiosios Britanijos ateistai tokiu būdu ketina atsakyti į krikščioniškųjų organizacijų platinimus reklaminius skelbimus.
Komiškų televizijos laidų scenaristė, 28 metų Ariane Sherine, pareiškė protestą dėl ant kai kurių Londono autobusuose išklijuotų krikščioniškųjų reklamų, perspėjančių, jog nuo dievo nusigręžę žmonės bus pasmerkti visą amžinybė praleisti „pragaro kančiose“. Reklamose taip pat buvo nurodytas religinės organizacijos tinklalapio adresas.
A.Sherine paragino žmones paaukoti po 5 svarus (21,5 lito) „raminančiai“ priešingą žinią skelbiančiai kampanijai, prie kurios prisidėjo Britų humanistų asociacija (BHA) ir garsus ateistas profesorius Richardas Dawkinsas.
Nors kampanija iš pradžių tikėjosi surinkti 5 500 svarų (apie 23,6 tūkst. litų), pinigų paaukota gerokai daugiau, todėl sausį ateistų šūkis tikriausiai pasirodys ant kai kurių Londono autobusų.
„Matome tiek daug plakatų, raginančių ieškoti išsigelbėjimo Jėzuje arba grasinančių amžinu pasmerkimu, todėl neabejoju, jog tokia reklama ant autobusu taps sveikintinu gaivaus oro gurkšniu“, – sakė BHA vykdančioji direktorė Hanne Stinson.
„Kampanija, siekianti patalpinti ant Londono autobusų alternatyviuosius šūkius privers žmones susimąstyti, o mąstymas – tai religijos prakeiksmas“, – pareiškė R.Dawkinsas.
„Mes ginsime bet kurių religinius arba filosofinius įsitikinimus atstovaujančių grupių teisę reikšti savo pažiūras atitinkamomis priemonėmis, – sakė vienas anglikonų bažnyčios atstovas. – Tačiau krikščionių tikėjimas neskatina nerimauti arba vengti džiaugtis gyvenimu.“
„Priešingai – mūsų tikėjimas įgalina suteikti šiam gyvenimui teisingą perspektyvą“, – pridūrė jis.
Londono susiekimo tarnybos (LST) atstovas naujienų agentūrai sakė, kad jo įstaiga dar negavo prašymo patalpinti tokią reklamą, todėl nesvarsto, ar šūkis atitinka reklamos nuostatus.
„Kol kas nepateiktas joks prašymas tokio pobūdžio reklamai, – sakė jis. – Jeigu ji būtų patvirtinta, reklama atsirastų mūsų tinkle“.