Keleivis suremontavo sugedusį avialainerį

Orlaivis A380
Oro skrydžių kompanijos „Thomas Cook“ skrydžio nr.TCX9641 iš Menorkos (Ispanija) į Didžiąją Britaniją keleiviai jau buvo besusitaikantys su mintimi, kad orlaivį pataisysiančio inžinieriaus teks laukti 8 valandas. Tačiau situacija netikėtai išsisprendė, kai lėktuvą suremontavo vienas jo keleivių.

Oro uosto vadovybei vienas keleivis prisistatė kaip sertifikuotas orlaivių inžinierius ir pasisiūlė pabandyti pašalinti sutrikimą. Jam tai pavyko, ir lėktuvas Glazgou oro uoste nusileido pavėlavęs tik 35 minutes.

Po šeštadieninio įvykio „Thomas Cook“ atstovė spaudai pareiškė, kad kompanija laikėsi griežtų procedūrų, kuriomis buvo įsitikinta, kad žmogus išties turi teisę dirbti su tokio tipo orlaiviu (Boeing 757–200). Pasirodo, keleivis dirba kitoje oro skrydžių bendrovėje „Thomson Airways“, kuri su „Thomas Cook“ turi pasirašiusi abipusio aptarnavimo sutartį.

„Bendrovei paskelbus informaciją apie techninę problemą, jis žengė į priekį ir prisistatė, kas esąs“, pasakojo atstovė spaudai. „Mes patikrinome jo licenziją ir jo tapatybę, taigi jam buvo suteikta galimybė pašalinti problemą ir taip buvo išvengta didelio vėlavimo. Mes labai džiaugiamės, kad jis skrido kaip tik tą dieną“.

Vienas keleivių Keith'as Lomax'as tuo metu keliavo namo po savaitės atostogų. Netikėtai lėktuvo kapitonas pranešė apie laukiamą skrydžio atidėjimą. „Mes sėdėjome lėktuve, laukėmė pakilimo, kai jis staiga pranešė, kad yra kažkokia techninė problema, o inžinierių gali tekti atsiskraidinti iš Mančesterio“, pasakoja vyras. „Tada stiuardesė pasakė, kad lėktuve kartu su mumis yra inžinierius ir kad jie tikrina, ar jis gali dirbti su lėktuvu. Akivaizdu, kad jam tai pavyko. Jam sugrįžus į lėktuvą iš viso lėktuvo sklido aplodismentai. Beje, tai, kad lėktuvą remontavęs žmogus skrido kartu su mumis, buvo tarsi papildoma garantija. Kokia tikimybė tai patirti?“.

„Thoson Airways“ vadovas Krisas Braunas pareiškė, kad jis yra sužavėtas tuo, kad vienas įmonės inžinierių išgelbėjo keleivius, „nepaisant to, kad pats skrydis buvo vykdomas konkurentų“. Jis taip pat pridėjo, kad 27 metus bendrovėje dirbęs inžinerius buvo „tinkamu laiku tinkamoje vietoje“.