„Šypsenos patikrinimu“ siekiama užtikrinti paslaugos kokybę
Daugiau kaip 530 Japonijos kompanijos „Keihin Electric Express Railway“ darbuotojų kiekvieną rytą turės praeiti „šypsenos patikrą“. Speciali programa įvertins jų veido išraiškos kokybę ir perspės žmones, jei jie atrodys nepakankamai laimingi.
Kiekvieną rytą darbuotojai bus fotografuojami, o nuotraukos automatiškai perduodamos į kompiuterį, kuriame įvairioms veido dalims bus suteikiamas šypsenos „kiekį“ apibūdinantis įvertis. Po to šie įverčiai yra sumuojami ir pateikiamas skaitinis nuskenuotos šypsenos įvertinimas. Teigiama, jog sistema analizuoja įvairias žmogaus veido charakteristikas, įskaitant akių judesius, lūpų linijas ir raukšles, o šypsenos įvertinimą pateikia skalėje tarp 0 ir 100 procentų. Viskas ko reikia tokiai patikrai – vaizdo kamera, kompiuteris ir ši programa.
Tiems, kurių šypsena įvertinama mažais balais, kompiuterio ekrane pateikiami įvairiausi patarimai, tokie kaip „Tu vis dar atrodai per daug rimtas“ arba „Kilstelk savo lūpų kampučius“. Tokijuje įsikūrusios kompanijos vadovybė taip pat nurodė darbuotojams atsispausdinti nuotraukas su savo „geriausia šypsena“ ir jas nešiotis su savimi, kad prisimintų, kaip tai atrodo. Ar tai veiksminga (ir ar reikalinga) turėtų parodyti artimiausia ateitis.