Savitarnos terminalai – naujas paslaugų pardavimo kanalas Lietuvoje

 

Savitarnos terminalas

Užsienyje populiarūs savitarnos mokėjimo terminalai, kuriais naudojantis galima atlikti įvairias elektroninių paslaugų operacijas arba atsiskaityti už jau suteiktas paslaugas, pradėti diegti ir mūsų šalyje.

Gausiai lankomose vietose šiuos modernius įrenginius diegia „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Ashburn International“ ir BS/2. Naudojantis savitarnos terminalais bus galima savarankiškai papildyti mobiliojo telefono sąskaitą, įsigyti elektroninius bilietus, sumokėti už įvairias telekomunikacijų paslaugas.

„Įgyvendinant projektą pirmiausia atsižvelgta į šiuo metu versle itin svarbų poreikį optimizuoti veiklos sąnaudas ir ieškoti alternatyvių pardavimo kanalų. Klientams suteikus galimybę sumokėti per savitarnos įrenginį, įmonėms nereikia samdyti darbuotojų, nuomotis patalpų klientų aptarnavimo skyriui“, – sako Laimonas Lileika, „Ashburn International“ atstovaujantis projekto vadovas.

Jo teigimu, naudotis savitarnos įrenginiais gyventojams bus ne tik patogu, bet ir naudinga. Jiems nereikės gaišti eilėje banko skyriuje, be to, taip taupiau – už atsiskaitymą terminalu bus imamas kur kas mažesnis aptarnavimo mokestis, nei darant pervedimą banke ar internetu.

Grynuosius pinigus priimančio įrenginio korpusas pagamintas iš storo plieno, jame įrengtas modernus bendrovės BS/2 sukurtas vaizdo apsaugos sprendimas.

Pirmasis savitarnos terminalas jau įdiegtas Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.