VVN kviečia mėgautis meile

Prie televizoriaus
Vasario 18 dieną IP televizijos „Penki TV“ virtuali vaizdo nuoma (VVN) bus papildyta dviem naujais filmais: romantiška komedija „Zakas ir Miri kuria porno“ (angl. Zack and Miri Make a Porno) ir jaudinančia drama „Viki Kristina Barselona“ (angl. Vicky Cristina Barcelona).

Pirmoji žiūrovams siūloma juosta – tai Kevino Smito (Kevin Smith) 2008 metais sukurta romantinė komedija „Zakas ir Miri kuria porno“. Gražuolę Miri čia vaidina Elizabetė Benks (Elizabeth Banks), o nevykėlio Zako vaidmenį sukūrė Setas Rodženas (Seth Rogen).

Meilė ateina į žmogaus gyvenimą visaip. Jai nėra nepriimtinų kelių. Tą puikiausiai įrodo ši keistoka, bet visgi romantiška istorija.

Zakas ir Miri – pažįstami nuo pirmos klasės. Jiedu geri draugai, o šiuo metu kartu nuomojasi butą. Deja, pinigų ir vienam, ir kitam vis stinga, tad kai bute išjungiama elektra, vanduo ir šildymas, tenka imtis ryžtingų veiksmų – pavyzdžiui, kurti porno ir užsidirbti pragyvenimui.

Tai Zako ir Miri meilės istorijos pradžia. Beje, gražios ir laimingos meilės pradžia. Netikite, kad taip gali gimti meilė? Tuomet būtinai pasižiūrėkite šį filmą ir įsitikinkite, jog meilė į žmogaus gyvenimą ateina visaip. Jai nėra nepriimtinų kelių…

Antrasis filmas – tai režisieriaus Vudžio Aleno (Woody Allen) juosta „Viki Kristina Barselona“, kurioje vaidina Chavjeras Bardemas (Javier Bardem), Skarlet Johansen (Scarlett Johansson) ir Penelopė Krus (Penelope Cruz). Šis kino kūrėjų darbas buvo apdovanotas „Auksiniu gaubliu“ geriausio filmo kategorijoje, o Penelopė Krus pelnė „Oskarą“ geriausios antraplanės aktorės kategorijoje.

Dvi jaunos amerikietės Viki ir Kristina atvyksta vasaroti į Barseloną. Viena jų analizuoja kiekvieną dvasios virptelėjimą ir yra jau beveik ištekėjusi už „gero žmogaus“. Kita ieško ko nors ypatingo („pati nežinau, ko“), pasiduoda spontaniškiems nuotykiams ir tiksliai žino tik viena – ko ji nenorėtų.

Saulė, A. Gaudis ir... Jis – laisvas menininkas tiek profesine prasme, tiek savo dvasia. Jis iš proto veda „vienos dienos“ barzda, iracionalumu bei pasakojimais apie beprotišką meilę ne mažiau beprotiškai žmonai. Būtų neteisinga ir per maža pasakyti, kad Chuanas Antonijus suvedžioja abi merginas. Jis tiesiog pateikia joms „geriausią savo pasiūlymą“: Argi tai, kad gyvename, – ne pakankama priežastis švęsti? Tai ne išorinis, o vidinis konfliktas. Visi (net epizodiniai) filmo veikėjai ieško vienintelio trūkstamo elemento, kuris padėtų jaustis laimingiems. Ir nesvarbu – ar tai būtų žiupsnelis druskos, brūkštelėjimas teptuku, gėlėmis kvepianti naktis, gitara, trečia moteris, nuotrauka, išdavystė, šūvis...

Penelopė Krus – nuostabi! Jos įkūnyta veikėja susikoncentravusi ties aistra vyrui, menui, gyvenimui, laviruojančiam ant žmogžudystės, beprotystės ir savęs naikinimo ribos. Tai tikra moteris, kuri nepripažįsta visuomenės jai primetamų stereotipų.

Ar veikėjai atras save?

Vasarai baigiantis dvi jaunos amerikietės Viki ir Kristina išvyksta iš Barselonos. Viena analizuoja kiekvieną dvasios virptelėjimą ir jau ištekėjo už „gero žmogaus“. Kita ieško ko nors ypatingo („pati nežinau, ko“), pasiduoda spontaniškiems nuotykiams ir tiksliai žino tik viena – ko ji nenorėtų.