Japonijoje populiarėja socialinis tinklas, skirtas geriantiems vienumoje

Alus

Šaltinis: www.itbaze.lt

Japonijos kompanija „Suntory“, gaminanti 3 proc. stiprumo kokteilius, jau ne pirmus metus internetu bando sujungti tuos, kas vartoja alkoholį ne baruose ar draugų kompanijose, bet namie vienumoje.

Praėjusiais metais kompanija sukūrė specialų tinklalapį, skirtą būtent tokiems žmonėms. Registruojantis „Horo-yoi“ interneto svetainėje nereikalaujama tikslių asmeninių duomenų ar nuotraukos. Tinklas veikia flash žaidimo režimu.

Vartotojai sukuria virtualius personažus, kurie, begerdami kokteilį, persikelia iš vienos vietos į kitą ir bendrauja su kitais personažais.

Kovo 9 dieną „Suntory“ paleido naują socialinio tinklapio versiją. Dabar vartotojai gali ne tik bendrauti ir sakyti virtualius tostus, bet ir transliuoti įvykių eigą į „Twitter“

Iš viso interneto svetainėje užsiregistravo apie 70 tūkstančių vartotojų, daugumai iš kurių 20–30 metų – būtent šio amžiaus Japonijos gyventojų vartojamo alkoholio kiekis auga greičiausiai.

Vis dėlto, daugumai japonų, geriančių alkoholį prie kompiuterio ekranų, nereikalingas joks socialinis tinklas. Jie įsijungia interneto kamerą, užsideda ausines ir ieško virtualių sugėrovų per „Skype“.