BS/2 pristato inovatyvų klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (logo)
Augant globalinei ekonomikai ir informacinių technologijų pažangai, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) profilis. Šių paslaugų teikėjai vis daugiau dėmesio skiria verslo klientams bei greitesniam naujovių diegimui, siekdami užtikrinti efektyvesnį ir sklandesnį klientams kylančių problemų sprendimą. Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), užsakomųjų paslaugų finansiniam ir verslo sektoriams lyderė Baltijos valstybėse ir Rytų Europoje, plečia „.iQ“ šeimos produktų asortimentą ir siūlo inovatyvų klientų aptarnavimo sprendimo „Service Desk“ modulį „Service Request Management“.

„Klientai, besinaudojantys banko paslaugomis, retai susiduria su bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių gedimais. Nepaisant to šie įrenginiai, kaip ir bet kurie kiti, sukelia bankams nemažai problemų, ypač atokesnėse vietovėse, kur nėra klientų aptarnavimo padalinių. Mūsų diegiamas modulis padeda spręsti šią problemą mažindamas kylančių nesusipratimų skaičių bei siūlydamas greičiausią jų sprendimo būdą“, – teigė Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Specialisto teigimu, naujasis sprendimas leidžia realiuoju laiku stebėti ir kontroliuoti kiekvienos užklausos ar visos sistemos būklę (ar tai tik laikinas sutrikimas, ar rimtas gedimas) – pradedant užklausos pateikimu ir nukreipimu konkrečiam specialistui, baigiant gedimo šalinimu bei duomenų apie atliktus darbus perkėlimu į duomenų bazę.

„Taigi, ir mes, ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir greitai pašalinti gedimą bei kur kas tiksliau planuoti būsimus darbus. Be to, visi sistemos saugomi duomenys suteikia galimybę numatyti galimus gedimus ir taip sumažinti jų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Jo teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę sutrumpinti problemos sprendimą iki 2 valandų ir užtikrinti 99,8 proc. paslaugų patikimumą, apibrėžtą SLA (angl. Service Level Agreement).

Remdamasi 15 metų patirtimi, BS/2 kuria ir diegia „.iQ“ šeimos sprendimus, atitinkančius pažangiausius IT verslo valdymo ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.