Sėkmingai įgyvendintas bendras BS/2 ir ES projektas, skirtas darbuotojų kvalifikacijai tobulinti
„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 sėkmingai baigia įgyvendinti dvejus metus trukusį ir iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Uždarosios akcinės bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ žmogiškųjų resursų plėtra, užtikrinant darbuotojų gebėjimus prisitaikyti prie įmonės reikmių ir darbo rinkos pokyčių pažangių informacinių technologijų srityje“ (SFMIS numeris: VP1-1.1-SADM-01-K-01-158), kurio bendra vertė siekia 760 tūkst. litų, iš kurių per 230 tūkst. litų į darbuotojų tobulinimą investavo pati bendrovė (BS/2).
Per dvejus projekto įgyvendinimo metus nuo 2009 metų balandžio mėnesio specializuotuose mokymuose dalyvavo 62 įmonės darbuotojai. Projekto mokymuose, kurie apėmė strateginio valdymo ir pardavimo, IT paslaugų valdymo pagal ITIL metodologiją bei programinės įrangos kūrimo proceso sritis, buvo tobulinamos bene visų įmonės padalinių personalo profesinės žinios ir įgūdžiai. Pasak projekto koordinatorės Irmantės Zlatkutės, buvo sėkmingai įgyvendinti visi projekte numatyti uždaviniai, t. y. – patobulinta įmonės pardavimo ir rinkodaros vadybininkų, vadovų, kitų įmonės darbuotojų profesinė kvalifikacija, pagerintos informacinių sistemų kūrimo ir palaikymo specialistų profesinės žinios bei įgūdžiai. Bendrovės darbuotojų kompetencijos kėlimas, remiantis specialiai vadybiniam bei techniniam įmonės personalui paruošta mokymų programa, suteikia galimybę pagerinti BS/2 sprendimų ir paslaugų kokybę bei jų teikiamą pridėtinę vertę klientams.
Viena iš mokymų programų padėjo IT sistemų palaikymo darbuotojams įgyti specializuotų žinių, kurios prisidėjo prie įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Įvykdžius IT paslaugų procesų analizę ir pasibaigus mokymams įmonėje, BS/2 įdiegė ITIL rekomendacijas bei gavo ISO 20 000 atitikimą patvirtinantį sertifikatą.
„ITIL metodologijos taikymas suteikia galimybę 54 proc. padidinti IT personalo našumą, iki 49 proc. sumažinti incidentų šalinimo trukmę bei iki 31 proc. pagerinti darbuotojų našumą. Be to, sumažėja prastovos verslo padaliniuose, o tai didina įmonės konkurencingumą rinkoje bei užtikrina klientų pasitikėjimą“, – sako BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.
Projekto metu įgytos žinios ir gebėjimai padidino įmonės darbuotojų kompetenciją, kuri, tikimasi, padės ir ateityje siekti aukštesnio bankinių užsakomųjų paslaugų kokybės lygio bei taps savitarnos terminalų, programinės įrangos bei saugumo sprendimų kūrimo, savitarnos terminalų užsakomųjų paslaugų tobulinimo darbų pagrindu.
Pasak I. Tumaitės, įgytos darbuotojų žinios padidino motyvaciją ir darbo efektyvumą, o tai suteikė galimybę dar sėkmingiau plėtoti veiklą Azijos, Centrinės ir Rytų Europos valstybių rinkose, kuriose BS/2 užima tvirtas lyderės pozicijas. Be to, bendrovė jau pristatė ir banko veiklos optimizacijos sprendimus, sukurtus taikant dirbtinio intelekto technologijas.
BS/2 teikia užsakomąsias, sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kuria bankiniam sektoriui skirtą programinę įrangą ir kt.
BS/2 ir ES projektą iš dalies finansavo Europos socialinis fondas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“.