„Twitter“ susitarė dėl „TweetDeck“ įsigijimo

Socialinis tinklas „Twitter“ susitarė dėl „TweetDeck“ sistemos įsigijimo, antradienį praneša interneto leidinys „TechCrunch“, remdamasis neįvardintu šaltiniu. Nepatikslintais duomenimis, sandoris, apie kurį bus oficialiai paskelbta artimiausiomis dienomis, įvertintas 40–50 mln. JAV dolerių. Apie tai, kad „Twitter“ pradėjo derybas dėl „TweetDeck“ įsigijimo, paaiškėjo 2011 m. balandžio viduryje.

Kaip skelbia „TechCrunch“, į „TweetDeck“ servisą pretendavo kompanija „UberMedia“, siūliusi už jį nuo 25 iki 30 mln. JAV dolerių. Tačiau „Twitter“ buvo priverstas pasiūlyti didesnę kainą, siekdamas neleisti „UberMedia“ užimti didesnę rinkos dalį.

„TweetDeck“ klientas vertinamas kaip vienas populiariausių ir labiausiai paplitusių įrankių „Twitter“ tinklo naudojimui. Programa rūšiuoja pranešimus pagal temas, taip pat siūlo įrankius nuotraukoms įdėti, nuorodoms trumpinti, kovoti su brukalais. Be „Twitter“, klientas palaiko darbą su socialiniais tinklais „LinkedIn“, „Facebook“, „MySpace“ ir „Google Buzz“.

Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informaciją ir fotoinformaciją be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.