„Facebook“ prisipažino organizavusi kampaniją prieš „Google“
„Facebook“ atstovai pripažino, jog socialinis tinklas susitarė su viešųjų ryšių agentūra „Burson–Marsteller“ platinti žiniasklaidoje pranešimus apie „Google“. „Burson–Marsteller“ darbuotojai susisiekė su Amerikos leidinių žurnalistais ir interneto dienoraščių rašytojais ir pasiūlė jiems parašyti straipsnį apie naudotojus, nepatenkintus „Google“ konfidencialumo politika.
Informacija apie tokius veiksmus išaiškėjo po to, kai tinklaraštininkas Kristoferis Sogojan (Christopher Soghoian) publikavo savo susirašinėjimą su „Burson–Marsteller“. Viešųjų ryšių agentūros darbuotojai kreipėsi į jį ir pasiūlė parašyti demaskuojantį straipsnį apie „Google Social Circle“ paslaugą. K. Sogojan atsisakė ir nusprendė paviešinti laiškus.
Socialinio tinklo atstovai patvirtino, jog „Facebook“ pasirašė su „Burson–Marsteller“ susitarimą dėl bendradarbiavimo. Jie teigė, jog „Facebook“ susirūpinusi dėl konfidencialumo politikos socialinėse „Google“ programose bei dėl to, jog „Google“ naudoja jose „Facebook“ duomenis.
„Google“ paslaugą „Social Circle“ pristatė 2009 metais. Ji suteikia galimybę naudotojams rasti internete įvairiuose socialiniuose tinkluose, tarp jų ir „Facebook“, paliktus draugų įrašus.