„Sony“ Lietuvos pirkėjams pasiūlys savo pažangiausią „Bravia“ televizorių
Šiųmetės „Sony Bravia“ televizorių serijos flagmanas HX920 jau šią savaitę pasirodys Lietuvos parduotuvėse.
Televizoriuje, patogiai įsitaisius ant sofos ir neįjungus kompiuterio, galima naršyti populiarius vaizdo portalus, tokius kaip „YouTube“ ar aplankyti mėgiamas interneto svetaines ir ieškoti internete naudojant „Opera“ naršyklę. Lygiai taip pat galima televizoriaus ekrane stebėti savo draugų žinutes „Twitter“ ir „Facebook“ portaluose, sužinoti, kuo jie užsiėmę.
Dėl HX920 integruotos „Wi-Fi“ sąsajos, DLNA bei „Wi-Fi Direct“, patogu peržiūrėti nuotraukas ir filmus, pasiklausyti muzikos, laikomos bet kuriame būsto kambaryje.
Televizorius perteikia aiškesnį, ryškesnį „Full HD“ 3D vaizdą. Pridėti „Sony“ 3D akiniai yra įkraunami ir lengvi, kad juos būtų patogiau dėvėti.
„Full HD“ 2D vaizdo kokybė taip pat buvo pagerinta. HX920 naudoja novatorišką diodinį „Intelligent Peak“ pašvietimą, kuris padeda perteikti gražų vaizdą su itin giliomis juodomis ir išryškintomis baltomis spalvomis.
Naujausia „Motionflow“ technologija suderina pažangų diodinį pašvietimą su „High Frame Rate“ plokštės galimybėmis, kad būtų pagerintas detalumas ir sklandžiau perteikiamas judantis vaizdas. „Motionflow XR 800“ reiškia, kad intensyvius veiksmo filmus, sporto laidas galima žiūrėti naudojant 800 kadrų per sekundę skleistinę, kuri padeda mėgautis dideliu vaizdo detalumu su mažesniu suliejimu.
HX920 taip pat yra „X-Reality PRO“ – naujas vaizdo apdorojimo procesorius, kuris atkuria ryškesnį netgi ir įprastos raiškos vaizdą. „X-Reality PRO“ viską perkelia žingsniu į priekį – dvigubo lusto vaizdo procesorius pateikia tikroviškai atrodančius vaizdus ir gali net pagerinti žemos kokybės vaizdus.
HX920 bus parduodamas „Sony“ centruose ir geriausiuose elektronikos prekybos centruose. 46 colių (116 cm) įstrižainės versija kainuos apie 8 600 litų, 55 colių (138 cm) – 10 tūkst. litų, o 65 colių (165 cm) – apie 17 tūkst. litų.