Prancūzijoje laidų vedėjams uždrausta minėti „Facebook“ ir „Twitter“

Prancūzijoje radijo ir televizijos naujienų laidų vedėjams uždrausta eteryje minėti socialinių tinklų „Facebook“ ir „Twitter“ pavadinimus.

Remiantis 1991 metų Reklamos įstatymu, panašūs prekės ženklo paminėjimai laikomi reklama. CSA (Prancūzijos aukščiausioji audiovizualinių komunikacijų taryba) manymu, bet koks konkrečių vardų minėjimas eteryje mažina interneto paslaugų tiekėjų konkurenciją ir nusižengia įstatymams.

Visgi šis draudimas negalios tuomet, kai naujienos bus tiesiogiai susijusios su konkrečiu socialiniu tinklu arba bus informacijos šaltinis. Visais kitais atvejais laidų vedėjai vartos junginį „socialiniai tinklai“.

2008 metais socialinis tinklas „Facebook“ pristatė prancūzišką paslaugos versiją. Tuomet Prancūzijoje buvo skaičiuojama 1,4 mln. šio tinklo naudotojų, o pasaulyje – 67 mln. Šiuo metu „Facebook“ pasaulyje naudojasi apie 687 mln. žmonių.

„Twitter“ naudotojų skaičius 2011 metų sausį siekė 200 mln. Sausio mėnesio duomenimis, kasdien šiame tinkle savo įrašus publikuoja apie 110 mln. naudotojų.