„Twitter“ pakeitė klientų informavimo sistemą

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ pakeitė naudotojų informavimo apie naujus įvykius sistemą. Pranešimų juosta nuo šiol padalyta į du srautus.

Į pirmąjį srautą patenka pranešimai, kurie asmeniškai susiję su naudotoju, pavyzdžiui, pranešimai apie tai, kad jo tekstas perpublikuotas, įtrauktas į išrinktųjų sąrašą, jam parašytas komentaras ir pan. Antrajame sraute – pranešimai, susiję su naudotojo draugais, pavyzdžiui, kokius tinklaraščius jie užsisakė, ką įtraukė į išrinktuosius ir t. t.

Tai ne vienintelė neseniai „Twitter“ pasiūlyta naujove. Nuo š. m. rugpjūčio pradžios tinklas galutinai atsisakė senosios versijos, kuri veikė iki 2010 metų rudens, bei pateikė nuotraukų įkėlimo funkciją.