„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). Projektas startavo su iš esmės atnaujintu dizainu ir funkcionalumu. Tiesa, naudotojai nėra sužavėti – ne visos funkcijos yra patogios ir ne viskas veikia taip, kaip turėtų veikti.

Patys portalo tobulintojai teigia, jog dauguma naudotojus traukusių funkcijų išlaikytos, tiesiog dabar įdiegta daugiau socialinių tinklų elementų, kuriais naudojantis galima „daug patogiau“ tvarkyti savo sąskaitoje saugomą informaciją. Hurlis ir Čenas pripažįsta, jog perėmę „Delicious“ vadovavimą, jie iškart ėmėsi iš esmės pertvarkinėti aštuonerius metus gyvuojantį projektą. Kaip jie patys pažymi savo tinklaraštyje, „rezultatas – naujas pradinis puslapis, nauja naudotojo sąsaja ir visos platformos architektūra, palengvinanti naudojimąsi „Delicious“.

Tiesa, iš esmės pertvarkyti portalą nėra lengva. Galutinė kūrėjų vizija dar nėra įgyvendinta, baiminantis lankytojus galinčių atbaidyti pakeitimų – tai, ką matome dabar, turėtų būti tik tarpinis etapas. Tačiau vartotojų nepasitenkinimui sukelti trūkumų pakako – esminiai aspektai, erzinantys portalo senbuvius, yra klaidos navigacijos nuorodose, nepatogus naujų funkcijų valdymas, kai kurių elementarių funkcijų (tokių kaip RSS) nebuvimas. Daugelis abejoja, ar apskritai tokiai paslaugai, kaip dalijimasis nuorodomis, reikalingas integravimas su internetiniais socialiniais tinklais. „Mane labiausiai neramina tai, jog jie negrąžins senojo funkcionalumo. Panašu, jog dabartiniai vartotojai jiems visai nerūpi – vaikomasi tipinio minioms skirto ir „Facebook“ pamėgdžiojančio įvaizdžio, o mes, kurie ir esame tikrieji galutiniai vartotojai, liekame nuošalyje. Esmė ta, jog minia pasidalina informacija, ir ją pamiršta – jiems nereikia visam laikui išsaugoti ir rūšiuoti didelio skaičiaus nuorodų“, – rašoma viename iš naujoves kritikuojančių komentarų.