„Google“ derasi dėl „Yahoo!“ pirkimo
Kompanija „Google“ derasi su tarpininkais dėl galimybės įsigyti interneto portalą „Yahoo!“. Galutinio sprendimo dėl to, kad „Google“ bus viena iš „Yahoo!“ pirkėjų, kol kas nėra, tad gali būti, jog derybos neduos teigiamų rezultatų.
Informacija apie „Yahoo!“ pardavimą paskelbta 2011 metų rugsėjį, kuomet paaiškėjo, jog Kinijos kompanija „Alibaba“ ir korporacija „Microsoft“ pasiruošusios pirkti interneto portalą. Tuomet teigta, jog „Yahoo!“ parduodamas dėl prastų kompanijos rezultatų.
Visgi „Google“ labiausiai domina reklamos pardavimas „Yahoo!“ puslapyje. Taigi, interneto gigantės derybos gali sukelti antimonopolinių tarnybų protestus, nes abi įmonės verčiasi paieškos verslu.
„Google“ užima apie 65 proc. JAV paieškos rinkos, o „Yahoo!“ – 15,5 proc. 2008 metais šios bendrovės bandė susitarti dėl partnerystės reklamos pardavimo srityje, tačiau šias derybas nutraukė antimonopolininkai.