Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą
Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose.
Nauja funkcija, kuri jau prieinama Azijos prekių ženklų puslapių administratoriams, leis kompanijoms glaudžiau bendradarbiauti su savo klientais bei suteiks galimybę pagerinti klientų aptarnavimą.
Šis žingsnis bus nukreiptas siekiant sumažinti prekių ženklų puslapiuose rašomų komentarų, kurie dažnai būna net nesusiję su konkrečia naujiena, skaičių. Be to, tai palengvins komunikacijos su prekių ženklų kūrėjais kanalų paiešką. Beje, bendravimo (asmeniniais pranešimais) tarp kompanijos ir socialinio tinklo naudotojo iniciatorius galės būti tik internautas.
Aktyvių socialinio tinklo „Facebook“ naudotojų skaičius pasaulyje siekia 800 mln.