Naujas „Google“ dizainas

Kompanija „Google“ pradėjo testuoti naują pagrindinio puslapio dizainą. Nauja išvaizda turėtų skatinti vartotojus dažniau naudotis kitais „Google“ produktais.

Iki šiol iš pagrindinio „Google“ puslapio vartotojas galėjo nesunkiai pasinaudoti „Vertėju“, „Žemėlapiais“, „Gmail“ ir kitais produktais paspaudęs nuorodas viršuje. Naujame dizaine ketinama visus produktus išskirti kairėje puslapio pusėje ir šiek tiek paryškinti. Kompanija „Google“ kurdama naują dizainą nori daugiau dėmesio skirti antriniams savo produktams ir juos populiarinti.

Vienas tokių produktų – „Google+“. Vasarą startavęs projektas susilaukė didžiulio naudotojų dėmesio ir tapo pagrindiniu socialinio tinklo „Facebook“ konkurentu. Dar vienas produktas, kurį ketinama populiarinti, tai vaizdo siužetų puslapis „Youtube“. Nors jo populiarumas yra didelis, tačiau dėl neseniai atliktų atnaujinimo darbų, jis prarado nemažą skaičių lankytojų.