„Facebook“ pasiūlys reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose

Socialinis tinklas „Facebook“ planuoja rodyti reklamą savo paslaugos mobiliojoje versijoje. Tokiu būdu įmonė tikisi turėti dar vieną būdą pajamoms gauti. Teigiama, jog daugiau nei pusė įmonės klientų paslauga naudojasi iš mobiliųjų įrenginių. Tai, kad negaunama pelno iš mobiliųjų prietaisų naudotojų, „Facebook“ manymu, gali daryti neigiamą įtaką kompanijos finansiniams rodikliams.

Vienas iš būdų spręsti šią problemą – mobiliosiose paslaugos versijose rodoma skiltis „Rėmėjų naujienos“ (angl. Sponsored stories), kurias sudaro informacija apie virtualių draugų veiksmus reklamos užsakovų svetainėse. Ne mobiliojoje socialinio tinklo versijoje tokia funkcija atsirado jau 2011 metų sausį.

2012 metų pradžioje „Facebook“ buvo užsiregistravę 845 mln. žmonių.