Internetu draudžiasi ir prabangiausių Lietuvos automobilių savininkai

Draudimo bendrovė „PZU Lietuva“ teigia sulaukianti vis didesnio klientų srauto, įsigyjančio draudimą internetu. Elektroniniu būdu vis dažniau linkę draustis net prabangiausių automobilių - „Jaguar“, „Lexus“, „Pontiac“, „Porsche“, „Buick“, „Cadillac“ kt. – savininkai. Dažniausiai internetu draudžiama vairuotojų civilinė atsakomybė – jai tenka apie 90 proc. epzu.lt portale sudaromų sutarčių.

Elektroninį būdą draudimo sutarčiai sudaryti dažniausiai renkasi  „Volkswagen“, „Audi“, „Opel“, „Renault“ ir BMW savininkai. Tarp mažiausiai internetu besidraudžiančių yra FIAT, „Subaru“, „Škoda“, „Hyundai“ vairuotojai.

„Populiarėjantis draudimas internetu didina ir įmonės interneto draudimo apyvartą. Vien per paskutinį 2011 m. ketvirtį draudimo apyvarta www.epzu.lt portale ūgtelėjo 22 proc., palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu periodu. Metų pabaigoje net 90 proc. klientų pasinaudojo galimybe atnaujinti sutartis automatiškai. Didžioji dalis internetu sudaromų sutarčių yra ilgalaikės metų trukmės sutartys – tokių sutarčių skaičius per metus paaugo net 30 proc.“, - sakė „PZU Lietuva“ Naujų pardavimo kanalų skyriaus vadovas Rimtas Vaitkunskas.

Daugiausia internetu draudžiasi lengvųjų automobilių vairuotojai – jie sudaro apie 85 apdraustų transporto priemonių. Motociklų savininkai sudaro apie 11 proc., sunkiųjų automobilių ir priekabų – po 2 proc. visų transporto priemonių.  Per metus internetu besidraudžiančių motociklų savininkų skaičius šoktelėjo beveik dvigubai.

R. Vaitkunskas atkreipė dėmesį į geografinį internetu besidraudžiančių klientų paveikslą. Daugiausiai internetu draudžiasi vilniečiai bei mažesnių miestelių ir kaimų gyventojai. 2011-aisiais miestelių ir kaimų gyventojų skaičius ūgtelėjo ketvirtadaliu.

Vyrai dažniau nei moterys linkę rinktis internetą draudimo sutarčiai sudaryti – jiems tenka 65 proc. visų internetu sudarytų sutarčių.

Elektroninį draudimo būdą mieliau renkasi 20-40 metų žmonės – jie sudaro daugiau nei pusę apsidraudusiųjų internetu. Su metais auga ir 41-50 metų klientų kreivė - ji liudija, kad ir vyresni žmonės įvertina elektroninių pirkimų privalumus. Rimto Vaitkunsko teigimu, vyriausi apsidraudusieji internetu yra 89 ir 90 metų vairuotojai.