Armėnija siekia perimti Lietuvos patirtį modernizuojant švietimą ir mokslą
Vasario 22 d. švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius priėmė Armėnijos švietimo ir mokslo ministrą Armeną Ašotjaną ir jo vadovaujamą delegaciją. Armėnijos mokslo politikos formuotojai ir universitetų vadovai domisi Lietuvos patirtimi modernizuojant švietimą ir mokslą ir įsiliejant į bendrą Europos Sąjungos erdvę.
„Džiaugiamės pradėdami naują dvišalio bendradarbiavimo etapą ir galėdami pasidalinti patirtimi“, – sveikindamas svečius sakė Gintaras Steponavičius. Ministras pristatė nuoseklias Lietuvos bendrojo ugdymo pastangas pereiti prie interaktyvaus mokymo pasitelkiant šviesolaidžio interneto skvarbą ir greitį, kuriais mūsų šalis pirmauja.
Armėnijos švietimo ir mokslo ministras pabrėžė, kad didelį impulsą dvišaliam bendradarbiavimui suteikė neseniai įvykęs Lietuvos švietimo ir mokslo vizitas Jerevane. „Armėnijai švietimo ir mokslo srityje ypač reikalinga Lietuvos patirtis ir pagalba, susijusi su eurointegracijos procesais“, – sakė Armenas Ašotjanas.
Svečiai iš Armėnijos išreiškė norą susipažinti su Lietuvos patirtimi įtvirtinant lietuvių kaip valstybinę kalbą liberalios ekonomikos sąlygomis, su studijų kokybės priežiūra ir medicinos studijomis, taip pat su šiuolaikinių technologijų diegimu Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose.
Armėnijos ir Lietuvos ministrai pasirašė dvišalę sutartį dėl bendradarbiavimo švietimo ir mokslo srityje. Dviejų šalių vyriausybių sutartyje numatoma remti tiesioginius ryšius tarp abiejų šalių švietimo ir mokslo institucijų, plėtoti tyrėjų, dėstytojų, mokytojų, studentų ir mokinių mainus, įgyvendinti bendrus mokslinių tyrimų projektus.
Tikimasi, kad vizito metu bus užmegzti tiesioginiai dvišaliai kontaktai ir gims naujos bendros iniciatyvos. Armėnijos švietimo ir mokslo ministras su delegacija lankysis Švietimo mainų paramos fonde, Studijų kokybės vertinimo centre, vienoje iš Vilniaus bendrojo ugdymo mokyklų, Lietuvos mokslų akademijoje, Valstybiniame studijų fonde, Vilniaus ir Mykolo Romerio universitetuose.