Į SEB banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų jau galima skambinti bet kuriuo paros metu

SEB bankas pirmasis Lietuvoje pradeda teikti konsultacija telefonu privatiems banklo klientams kasdienės bankininkystės klausimais visą parą. Nuo šiandien, vasario 27 dienos, SEB banko bendruoju telefonu 1528 su banko specialistais jau galima tiesiogiai pasitarti įvairiais klausimais apie banko teikiamas paslaugas bet kuriuo paros metu. Iki šiol bet kuriuo paros metu į SEB banką buvo galima kreiptis tik norint blokuoti prarastą mokėjimo kortelę.

„Mūsų klientų apklausos ir bendradarbiavimo su jais patirtis rodo, kad banko paslaugomis nuotoliniu būdu naudojasi vis daugiau asmenų, o daugelis jų tai daro sugrįžę po darbų į namus vėlai vakare ir net naktį, taip pat keliaudami ar savaitgaliais. Pastebėjome, kad gyventojai mūsų banko paslaugomis internetu pakankamai intensyviai naudojasi iki pat 22 valandos, tačiau net ir po vidurnakčio nemažai klientų tvarko savo finansinius reikalus ir jiems kyla įvairių klausimų“, – sakė Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Pasak V. Doveikos, nuo šiol gyventojams, kuriems naktį prireiks banko specialisto pagalbos ar patarimo, nebereikės laukti kitos dienos ryto – bus galima iš karto paskambinti banko bendruoju telefonu ir greitai rasti sprendimą ar gauti reikiamą atsakymą.

SEB banko specialistai bendruoju telefonu 1528 nuo šiol visą parą teikia informaciją apie įvairias SEB banko kasdienės bankininkystės paslaugas (el. paslaugas, mokėjimo korteles, slaptažodžių generatorių ir pan.), banko pasiūlymus, prireikus užregistruoja į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie banko paslaugų internetu svetainės, priimti užsakymą pagaminti banko debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.