CeBit 2012: Trimatė animacija - visiems
Trimačiai filmai, kaip „Žaislų istorija“ ar „Transformeriai“, buvo kuriami, naudojant ne tik ypač galingus kompiuterius, bet ir skiriant labai daug specialistų, kuriančių filmo objektus ir ir priverčiančių juos judėti, darbo laiko. Tačiau dabar Makso Planko informatikos instituto darbuotojai paskelbė sukūrę programinę įrangą, kuri leis daug paprasčiau ir greičiau kurti tokius filmus. Ši programa demonstuojama CeBit 2012 parodoje, vykstančioje kovo 6–10 dienomis.
Makso Planko mokslininkai pirmieji pasaulyje sukūrė du naujus metodus, ne tik gerokai sutrumpinančius šių dviejų pagrindinių trimatės animacijos etapų - pačių objektų ir jų judėjimo kūrimo procesą, bet ir žymiai juos supaprastinančius. Ši programinė įranga gali panaudoti jau sukurtus trimačius objektus iš „Google Warehouse“, „Dosch Design“ ar „Turbosquid“ duomenų bazių, iš kurių nemokamai arba už nedidelį mokestį galima juos atsisiųsti bei pakeisti pagal savo poreikius.
O tuomet į darbą įsitraukia programos algoritmas – jis išskaido objektus į sudėtines dalis, tačiau prisimena, kaip jos buvo sujungtos. O vartotojas gali pasirinkti dviejų skirtingų objektų dalis ir iš jų „sumeistrauti“ naują trimatį objektą, o po to - jo „skeletui“ nurodyti sąnarių vietas ir galimus judesius, ir taip sukurti sklandžią animaciją. Makso Planko informatikos instituto tyrėjų teigimu, šia programa galės naudotis ir visai nepatyrę vartotojai.