Mobiliąją bankininkystę dažniau renkasi jauni vartotojai

Tyrimai rodo, kad mobiliosios bankininkystės ir tokių mokėjimų augimą garantuoja jauni vartotojai, rašoma svetainėje cuna.org.  

Kompanija „Auriemma Consulting“ internetu apklausė 504 amerikiečių debeto kortelių turėtojų. Pernai iš savo finansinių institucijų mobiliąsias programas siuntėsi 43 proc. respondentų iki 45 m. ir tik 22 proc. vyresnių nei 45 m.

Iš visų respondentų, besinaudojančių mobiliąja bankininkyste, apie 75 proc. naudojosi išmaniaisiais telefonais, kad pasitikrintų sąskaitos balansą, 36 proc. atsiskaitė už prekes ar paslaugas, 32 proc. gavo banko priminimus, 31 proc. mokėjo telefonu, įnešdavo depozitą, o 3 proc. pervesdavo lėšas. Apie 17 proc. respondentų sakė nedarę mobiliųjų mokėjimų.

Daugelis vyresnių respondentų buvo nepatenkinti atsiskaitymu už prekes ar paslaugas mobiliaisiais telefonais. Apie 47 proc. sakė, kad tai buvo labai arba gana nepatogu, 34 proc. – labai arba gana patogu ir 19 proc. negalėjo apsispręsti. Tarp respondentų iki 45 m. apie 48 proc. sakė, kad jiems buvo patogu pirkti mobiliuoju telefonu, ir tik 21 proc. vyrersnių nei 45 m. sakė tą patį.

Pagrindinė vyresnių žmonių nepasitenkinimo mobiliuoju pirkimu priežastis – nerimavimas dėl šios technologijos saugumo (58 proc.). Po to sekė susirūpinimas dėl asmeninių duomenų vagystės (55 proc.), baimė pamesti telefoną ir konfidencialius duomenis (52 proc.), naujo mokėjimo būdo būtinybės nebuvimas (43 proc.), nepasitikėjimas mobiliąja mokėjimų sistema (34 proc.), rūpestis, kad tai gali daugiau kainuoti (27 proc.), nesupratimas, kaip kas veikia (15 proc.).