„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. Analitikų teigimu, kuo daugiau ir kuo kokybiškesnio turinio „YouTube“ pasiūlys, tuo daugiau reklamos kūrėjų matys šią svetainę kaip puikią reklamos galimybę.

„YouTube“ atstovų teigimu, svetainė neketina pakeisti televizijos. Nauji atsiradę kanalai transformuoja „YouTube“ panašiai kaip kabeliniai kanalai kadaise pakeitė televiziją ir suteikia galimybę žiūrovams reguliariai gauti specializuotą teminę informaciją, o rinkodaros specialistams – suinteresuotą tikslinę auditoriją. Visiems kanalams paleisti „YouTube“ ketina skirti nuo 6 mėnesių iki 1 metų.

Nors „Google“ neskelbia „YouTube“ finansinių rezultatų, analitikų skaičiavimais, 2011 metais „YouTube“ uždirbo nuo 2 iki 3 mlrd. JAV dolerių, o išleido apie 100 mln. dol.