Vaikai galės naudotis „Facebook“ prižiūrimi tėvų
„Facebook“ kuria technologiją, kuri leistų vaikams iki 13 metų bendrauti socialiniame tinkle prižiūrimiems tėvų, praneša „The Wall Street Journal“.
Leisdama prisijungti vaikams iki 13 metų „Facebook“ administracija ne tik gautų naują vartotojų kategoriją bei padidintų savo pajamas, bet ir vėl pradėtų ginčus dėl privatumo.
Leidinio duomenimis, testuojama technologija leistų tėvams nuspręsti, su kuo jų vaikai gali draugauti ir kokiomis programėlėmis gali naudotis.
Be to, „The Wall Street Journal“ atkreipė dėmesį, kad „Facebook“ dažnai kuria technologijas, kurios niekada nepasirodo po uždaro testavimo. Todėl kol kas neaišku, ar naujoji technologija mus apskritai pasieks.
Socialinio tinklo atvėrimas vaikams iki 13 metų leistų „Facebook“ išeiti į greitai augančią tiesioginių žaidimų vaikams rinką, kurioje šiuo metu dominuoja bendrovių „Apple“ ir „Google“ mobiliosios platformos, rašo WSJ. Be to, leidinio duomenimis, socialinis tinklas jau apsvarstė galimybę įsileisti į svetainę vaikus iki 13 metų su aibe vaikiškų pramogų srityje dirbančių bendrovių, tarp kurių – ir „Walt Disney“.
Tačiau bet kokie bandymai leisti vaikams iki 13 metų naudotis socialiniu tinklu nepraslys pro akis tam tikroms institucijoms, kurios jau dabar susirūpinusios tuo, kaip „Facebook“ gina vartotojų konfidencialumą. Socialinio tinklo atstovai pabrėžia, kad vaikai, nepaisant draudimų, ir dabar naudojasi socialiniu tinklu nuslėpdami savo amžių.
Kaip rodo 2011-ųjų lapkritį žurnale „First Monday“ publikuotas tyrimas, JAV jaunesnių nei 13 metų vaikų tėvai ne tik žino apie savo vaikų „Facebook“ puslapius, bet ir patys padeda juos sukurti.
Tyrėjai apklausė daugiau nei tūkstantį JAV tėvų, auginančių 10–14 metų vaikus. Pusė jų žinojo apie savo atžalų „Facebook“ puslapį. Tarp dešimtmečių tėvų tai žinojo kas penktas, tarp vienuolikmečių tėvų – kas trečias, tarp dvylikamečių – daugiau nei pusė, tarp trylikamečių – beveik 70 proc., tarp keturiolikmečių – daugiau nei 75 proc.
Šiuo metu socialinis tinklas „Facebook“ yra didžiausias pasaulyje, jo vartotojų yra daugiau nei 900 mln.