„Angry birds“ saldainiai – jau parduotuvių lentynose

Lietuvos parduotuvių lentynas pasiekė neįtikėtino populiarumo sulaukusio žaidimo „Angry birds“ saldainiai, sukurti bendradarbiaujant „Fazer“ ir „Rovio entertainment“. Ryškiaspalviai žaidimo herojai dviejų rūšių pakuotėse virto įvairių skonių guminukais, kurių smaližiai ir žaidimo gerbėjai gali įsigyti daugelyje prekybos vietų visoje Lietuvoje.

„Pirkėjai Lietuvoje vis dažniau produktą renkasi ne vien tik pagal funkciją, bet ir pagal keliamas emocijas, malonias asociacijas. Būdami inovatyvūs ir jau šiandien tyrinėdami rinkos, kurioje veikiame, rytojų kartu su naujais partneriais priimame inovatyvius ir kūrybiškus sprendimus. „Angry birds“ projektas su „Rovio“ – tai reakcija į pirkėjo pomėgius ir jų pritaikymą malonioms emocijoms kurti, – teigia „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

„Angry birds“ saldainiai – tai daugelio pamėgti įvairiaspalviai guminukai, pasižymintys specialiai kurtais natūralių vaisių, uogų, karamelės ir kolos skoniais bei įdarais. Dviejų rūšių saldainių pakuotėse žaidimo mėgėjai atpažins visus „Angry birds“ herojus, todėl vaišinimasis saldainiais tampa ne tik smaguriavimu, bet ir savotišku žaidimu.

Naujieji saldainiai šią vasarą pasirodys Skandinavijos, Baltijos šalyse, Vokietijoje, Austrijoje, Rusijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje ir Rumunijoje. Prekybos taškai oro uostuose, lėktuvuose ir keltuose leis „Angry birds“ saldainiams pasiekti iki 40 šalių rinkų pačiuose atokiausiuose kraštuose.

„Saldainių „Angry birds“ pristatymas Lietuvos rinkai yra vienas svarbiausių mūsų šių metų projektų. Lengvai atpažįstamas, šypseną keliantis prekės ženklas ir spalvinga skonių paletė, tikimės, pradžiugins ir padidins smaližių gretas, – teigia UAB „Fazer Lietuva“ marketingo vadovė Indrė Švelnytė.