„Microsoft“ ketina Europoje atidaryti parduotuvių tinklą

Kompanija „Microsoft“ pradėjo derybas su stambiais Europos nekilnojamojo turto savininkais dėl savo parduotuvių atidarymo, rašo The Financial Times.

Leidinio duomenimis, kompanija ketina 2013 metais atidaryti stacionarių pardavimo vietų. Greičiausiai pirmosios parduotuvės duris atvers Didžiojoje Britanijoje.

Manoma, kad „Microsoft“ taikys „Apple“ strategiją – Timo Kuko vadovaujama kompanija „Apple Store“ parduoda savo produkciją, paprastai išmaniuosius telefonus, ir programinę įrangą. „Apple“ priklauso beveik 400 parduotuvių 14 šalių.

Skirtingai nei „Apple“, „Microsoft“ savo parduotuvėse realizuoja ir kitų kompanijų, tarkim, „Nokia“, mobiliuosius telefonus. Be to, galima įsigyti visą programinę „Microsoft“ produkciją – nuo kompiuterinių žaidimų iki programinės biuro įrangos.

Kol kas „Microsoft“ parduotuvės dirba Kanadoje ir JAV. Be to, kompanija turi mažmeninės prekybos vietų Puerto Rike ir Pietų Amerikoje. Europoje atidaromos parduotuvės bus įrengtos taip pat, kaip amerikietiškos, tačiau bus atsižvelgta į vietos pirkėjų ypatumus.