„Google“ išsprendė „storo piršto“ problemą

Kompanija „Google“ baigė kurti grafines reklamjuostes mobiliosiose programėlėse, kad būtų išvengta atsitiktinių reklamos paspaudimų.

Nesąmoningi reklamjuosčių paspaudimai mobiliuosiuose įrenginiuose jutikliniais ekranais kartais vadinami „storo piršto“ problema. Tai įvyksta, kai vartotojas nepataiko ir vietoj programėlės elemento paspaudžia reklaminį skelbimą.

Reklamos su paveikslėliais dedamos į apatinę ekrano dalį. Dabar jei vartotojas pirštu palies viršutinę reklamjuostės ribą, virš reklaminio paveikslėlio atsiras mygtukas „Aplankyti svetainę“. Reklama atsidarys tik tada, jei vartotojas dar kartą paspaus mygtuką.

Tokia pat apsauga nuo atsitiktinių paspaudimų jau taikoma tekstinėse reklamjuostėse.

„Google“ tvirtina, kad naujosios reklamjuostės bus naudingos ir vartotojams (jiems nebereikės peržiūrėti neįdomios reklamos), ir reklamos davėjams (kuriems anksčiau tekdavo mokėti už atsitiktinius atsivertimus). Kompanijų „Pontiflex“ ir „Harris Interactive“ tyrimas parodė, kad netyčiniai būna beveik pusė mobiliųjų reklamjuosčių paspaudimų.