„Apple“ užpatentavo savo parduotuvių dizainą ir planą

Kompanija „Apple“ visame pasaulyje garsėja neįprastais sprendimais ir labai saugo savo autentiškumą, todėl kiekviena naujovė skubiai užpatentuojama. Tačiau šįkart buvo užpatentuota ne kažkokia technologinė naujovė, o... parduotuvių dizainas, skelbia „Mashable.com“.

Nors patento paraišką „Apple“ pateikė beveik prieš trejus metus, Jungtinių Amerikos Valstijų patentų ir prekinių ženklų biuras tik šią savaitę nutarė šį prašymą patenkinti. „Apple“ parduotuvių patentas aprėpia labai platų parduotuvės plano ir dizaino spektrą: nuo stiklinių parduotuvės durų iki stalų su užapvalintais kampais ar net didelių kvadratinių plytelių grindyse.

Nors „Apple“ daugumai asocijuojasi su estetika ir balta spalva, tačiau net viską mačiusius patentų biuro darbuotojus kai kas nustebino – dokumente neužsimenama nei apie vieną spalvą, naudojamą kompanijos parduotuvėse.