„Curiosity“ – vienas iš geriausių metų tinklaraštininkų

Jungtinėse Amerikos Valstijose baigėsi penktasis konkursas „Shorty Awards“. Jo metu vertinimo komisija įvardijo geriausius įvairių sričių socialinių paslaugų naudotojus.

Šį kartą į laimėtojų sąrašą pateko amerikiečių marsaeigis „Curiosity“. Už prisijungimą prie „Foursquare“ socialinio tinklo būnant Marse šis įrenginys pripažintas „Metų meru“. Geriausiu tinklaraštininku-įžymybe įvardytas dainininkas Džastinas Byberis. „Instagram“ tinkle ryškiausiai pasirodė „National Geographic“ kanalas. „YouTube“ svetainėje lygių nebuvo konferencijai TED (angl. Technology, Entertainment and Design). Geriausia virusine kampanija internete tapo Old Spice Muscle Music reklama.

Šiais metais įvairiose kategorijose iš viso buvo paskelbta beveik 90 laimėtojų. Finalistus rinko „Twitter“ naudotojai, tačiau lemiamą žodį tarė vertinimo komisija. Šie apdovanojimai įteikiami nuo 2008 metų už įvairius „Twitter“, „YouTube“, „Tumblr“, „Foursquare“ ir „Facebook“ naudotojų pasiekimus.