G4С festivalyje apdovanoti geriausi žaidimų kūrėjai

Šaltinis: ucc.lt 

„Games for Change“ organizacija įkurta 2004 metais. Pagrindinis jos tikslas – kurti socialinio poveikio žaidimus, kurie gali būti naudojami švietimo ir humanitarinėse srityse. Skirtingai nei komercinių žaidimų srityje, jie siekia sukurti socialinę gerovę. 

Organizacija kasmet organizuoja G4С festivalį. Pastarasis vadinamas vienu didžiausių tokio pobūdžio renginių, kuris vienija „Games for Change“  kūrėjus. 

Paskelbti šių metų G4C festivalio nugalėtojai.
Po kelių mėnesių svarstymų „Games for Change“ paskelbė savo G4C apdovanojimų nugalėtojus. Pastarieji suskirstyti į keturias kategorijas: novatoriškiausias (angl. Most Innovative), geriausias žaidimas (angl. Best Gameplay), darantis didžiausia įtaką (angl. Most Significant Impact) ir metų žaidimas (angl. Game of the Year): 

„Blindside“ (novatoriškiausias)
Kūrėjas: Epicykl / Platforma: Mac, PC, iOS
Visiškai svaiginantys 3D garso nuotykiai patalpinti pasaulyje, kurio jūs niekada nepamatysite. Įkvėptas vieno iš kūrėjų asmeninės istorijos – laikinai apakintas incidento vidurinėje mokykloje chemijos pamokos metu.

„Reach for the Sun“ (geriausias žaidimas)
Kūrėjas: Filament Games / Platforma: internetas
Už visų šių lapų, žiedlapių bei šaknų slepiasi protinga biologinė mašina iš maistinių medžiagų ir vandens. Tai pagalba jaunam daigui augti ir daugintis besiartinant žiemai. Po ankstesnio „Games for Change“ įteikto apdovanojimo „Filament Games“, jie buvo pradėti finansuoti Amerikos Valstijų švietimo departamento.

„Data Dealer“ (didžiausia įtaka)
Kūrėjas: Cuteacute Media OG / Platforma: internetas
Ypač protingas žaidimas apie asmens duomenis ir jų privatumą internete. Finansuojamas keleto Vienos ir Austrijos vyriausybinių agentūrų remiančių meną ir kultūrą.

„Quandary“ (metų žaidimas)
Kūrėjas: Learning Games Network / Platforma: Mac, PC
Žaidėjai patys gali formuoti naujos visuomenės ateitį, besimokydami kaip atpažinti etines problemas ir išspręsti sudėtingas situacijas savo gyvenime.