LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.