SEB bankas: viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų atliekama naudojantis mobiliuoju telefonu

SEB banko statistika rodo, kad mobiliosios bankininkystės paslaugos populiarėja: šiuo metu kas dvidešimtas klientas, kuris naudojasi banko paslaugomis internetu, naudojasi ir mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, o viena iš 100 pinigų pervedimo operacijų yra atliekama mobiliuoju telefonu. Tuo pačiu laikotarpiu pernai prie SEB banko svetainės naudodamasis mobiliuoju telefonu jungėsi kas trisdešimtas banko paslaugomis internetu besinaudojantis klientas, o viena iš 180 lėšų pervedimo operacijų buvo atliekama mobiliuoju telefonu.

„Vis daugiau žmonių Lietuvoje naudojasi išmaniaisiais mobiliaisiais telefonais. Tai lemia ir aktyvesnį naudojimąsi banko paslaugomis šiais įrenginiais. Tokią natūralią bankininkystės sektoriaus evoliuciją stebime jau kurį laiką, pavyzdžiui, nuo 2011 metų vidurio, kai atnaujinome mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę, prisijungimo prie jos ir atliekamų operacijų skaičius kiekvieną mėnesį didėja maždaug po 8 proc., o naujų vartotojų — po 4 procentus“, — sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Banko duomenų analizė rodo, kad prie mobiliosios banko paslaugų internetu svetainės vartotojai prisijungia vidutiniškai kartą per savaitę, o per mėnesį vidutiniškai atlieka po dvi-tris pinigų pervedimo operacijas. Mobiliosios bankininkystės naudotojai telefonuose taip pat reguliariai peržiūri sąskaitų likučius, atliktų operacijų istoriją, stebi valiutų kursus.

SEB bankas, norėdamas, kad mobilioji banko paslaugų internetu svetainė būtų efektyvesnė, rugpjūčio mėnesį atnaujino ir jos dizainą, ir technines galimybes. Nuo šiol vartotojai, besinaudojantys SEB mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, gali matyti daugiau informacijos, susijusios su asmeniniais finansais, pavyzdžiui, visų turimų kortelių sąrašą ir jų operacijų išrašus, taip pat sąskaitų likučius. Vartotojai tiesiai iš šios svetainės gali išsiųsti bankui užklausą apie banko teikiamas paslaugas ar kitais klausimais. Daugelis pakeitimų yra aktualūs ir verslo klientams, pavyzdžiui, įmonės, naudodamos mobiliuosius telefonus, gali patvirtinti parengtus mokėjimo nurodymus.

Pirmąją mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę SEB bankas pristatė 2006 metais. 2011 metais buvo pristatyta ir išmaniųjų mobiliųjų telefonų turėtojams skirta speciali SEB banko paslaugų internetu programėlė.