VGTU studentai lankėsi SEB paslaugų teikimo centre

SEB paslaugų teikimo centras pakvietė grupę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentų, kurių studijų programos susijusios su informacinėmis technologijomis, susitikti prie puodelio kavos ir artimiau susipažinti SEB informacinių technologijų (IT) skyriais bei karjeros galimybėmis.

Ekskursijoje po įmonės patalpas studentai buvo supažindinti su vienais svarbiausių paslaugų teikimo centro skyrių – skambučių centru, kuriame registruojamos problemos iš įvairių šalių, IT aptarnavimo bei IT kūrimo ir testavimo skyriais. Jų vadovai papasakojo apie darbų specifiką ir dažniausiai kylančius iššūkius, darbuotojų motyvavimo metodus, įmonės tarptautiškumą bei visose šalyse taikomą vienodumo politiką.

Vėliau studentai pakviesti į „fika“ – tai švediška tradicija susitikti su kolegomis prie kavos puodelio, aptarti dienos darbus, pasidžiaugti laimėjimais, pasidalinti įspūdžiais ar tiesiog pasimėgauti kava.

Susitikime dalyvavęs SEB vadovas iš Švedijos prie kavos puodelio pasakojo VGTU studentams apie savo karjerą, kuri netikėtai nuo mechanikos inžinerijos pasuko į SEB, kur jis atrado galimybes tobulėti bei mokytis.

„SEB yra ne tik bankas-pinigų saugykla, bet ir didelė IT bendrovė, kuri investicijomis į naujausias technologijas siekia tobulinti savo paslaugas. SEB personalas atvirai pasakojo apie įmonės „virtuvę“ ir leido iš arti pažvelgti į darbo specifiką, kurią sunkiai įsivaizduoja banko klientai. Studentams tai buvo puiki galimybė dar kartą apsvarstyti savo karjeros planus,“ – sakė susitikime dalyvavęs VGTU Integracijos ir karjeros direkcijos vyr. specialistas Edgaras Timinskas.

Kiti renginio dalyviai džiaugėsi puikia susitikimo nuotaika ir jaukia aplinka. „Labiausiai įsiminė darbo atmosfera, jos lygis, darbo vietos. Taip pat labai patiko darbuotojai, jų motyvacija ir geri atsiliepimai apie įmonę,“ – įspūdžiais dalijosi VGTU Multimedijos ir kompiuterinio dizaino trečio kurso studentas Sergej Voronko.