„Microsoft“ siūlo prekybininkams pirkėjų atpažinimo sistemą

Savo tinklaraštyje bendrovė „Microsoft“ pasidalijo mintimis apie parduotuves ir jų pasikeitimus 2015 metais. Įmonės atstovai pasiūlė parduotuvių vadovams bendravimą su pirkėjais perkelti į aukštesnį lygį – naudoti klientų veidų atpažinimo sistemą, paremtą „Kinect“ technologija. Beje, tokia galimybė jau buvo parodyta 2002 metais fantastiniame filme „Minority Report“.

„Microsoft“ specialistų nuomone, artimiausiu metu prekybos vietose turėtų atsirasti automatinių pirkėjų veidų atpažinimo sistemų. Vos pirkėjui peržengus parduotuvės slenkstį, jo asmenybė iš karto bus atpažįstama ir aptinkama duomenų bazėje. Tokiu būdu sužinoma, kokių prekių šis žmogus jau pirko anksčiau ir ką jam galima pasiūlyti šiandien. Pavyzdžiui, šaliką įsigijusiam pirkėjui galima pasiūlyti prie jo derantį paltą, prie kelnių priderinti naujus batus ir pan.

Visa tai atlikti padės „Kinect“ jutiklis ir įvairios papildomos biometrinės sistemos. Minėtame šaltinyje „Microsoft“ mini tokias aktualias technologijas kaip „SmartShelf“, skirtą statistiniams duomenims apie pirkėjų ir pardavėjų ryšį kaupti, išmaniuosius pirkėjų vežimėlius „Mediacart“, patariančius, kur važiuoti ir ką pirkti, „Path Tracker“ – pirkėjų maršrutus analizuojančia sistemą ir kt.