Klientų patogumui – „Išmanioji SODRA“

Š. m. rugpjūčio 4 d. (antradienį), 9.00 val., Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyboje (Konstitucijos pr. 12, Vilnius) žiniasklaidai, visuomenei ir suinteresuotų institucijų atstovams bus pristatytas projektas „Išmanioji SODRA“, jo priemonės, galimybės, nauda gyventojams ir verslui.  

„Išmanioji SODRA“ – tai asmeninis gyventojo ir draudėjo patarėjas, kuris patogiausiu būdu (SMS žinute, elektroniniu laišku, pranešimu SODROS elektroninėje sistemoje ir kt.) praneš visą jam svarbią informaciją: nurodys, kaip elgtis įvairiose situacijose (pavyzdžiui, kada ir kokį prašymą pateikti dėl ligos pašalpos), informuos apie SODROS sprendimus (pavyzdžiui, išmokos paskyrimą), praneš asmeniui aktualius teisės aktų pakeitimus, primins, kokias įmokas ir kada reikia sumokėti SODRAI.

„Išmanioji SODRA“ padės gyventojams ir verslui taupyti laiką bei pinigus, nebereikės skambinti ar eiti į SODROS skyrių – visa reikiama informacija bus pateikta aiškiai ir iš anksto. Prireikus išsamesnės konsultacijos, vartotojas galės ją gauti realiu laiku internetu ar telefonu, o naujausios technologijos, tokios kaip balso atpažinimo sistema, leis saugiai teikti telefonu asmeninę informaciją. 

„Išmaniosios SODROS“ paslaugas galima paprastai užsisakyti arba jų atsisakyti prisijungus prie asmeninės Gyventojo arba Draudėjo paskyros.

„Išmanioji SODRA“ yra projekto „Apdraustųjų, išmokų gavėjų ir draudėjų informavimo ir konsultavimo interaktyvių elektroninių paslaugų sistemos sukūrimas ir įdiegimas (ADIS)“, finansuojamo pagal 2007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-01-V „Elektroninės valdžios paslaugos“ iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų, dalis.

Daugiau informacijos