Kenijos bankas finansines paslaugas integruoja į socialinius tinklus

Kenijos bankas „NIC Bank“ pristatė naują socialinės bankininkystės platformą NIC KONNECT. Ji leis socialinių tinklų ir pokalbių programų naudotojams naudotis banko finansinėmis paslaugomis.

Nuo šiol naudodamiesi „Whatsapp“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Telegram“ Kenijos gyventojai galės gauti informaciją apie savo balansą, pervesti pinigus, papildyti telefono sąskaitą ar sumokėti komunalinius mokesčius. Artimiausiu metu bankas planuoja išplėsti paslaugų spektrą: pasiūlyti galimybę sumokėti už paslaugas, užsisakyti mokėjimo kortelę ir kt.

Nesami banko klientai per NIC KONNECT galės atidaryti sąskaitą, rasti artimiausią bankomatą ar klientų aptarnavimo padalinį.

Vykdomasis banko direktorius teigia, kad inovacijos skirtos stiprinti klientų ir banko ryšius. Be to, jis pabrėžė, kad neseniai atliktas tyrimas parodė, jog jauni Kenijos gyventojai daug laiko praleidžia socialiniuose tinkluose, ir banko tikslas pasiekti juos ten, kur jie pripratę būti.