Europos prekybininkų prioritetas – mobilioji komercija
Neseniai atliktas tyrimas „Worldwide Business Research“ parodė, kad mobilioji komercija tampa vis svarbesnė Europos prekių ženklams. Daugiau nei pusė apklaustų prekybininkų (53,6 proc.) teigė, kad tai jų prioritetas artimiausiems dvejiems metams. 25 proc. atsakė, kad tai dabar pagrindinis jų tikslas.
Esminė problema, su kuria susiduria prekybininkai, plėtodami mobiliąją komerciją, tai kvalifikuotų specialistų trūkumas. Su šiuo rūpesčiu susiduria 39,3 proc. respondentų. Tarp dažniausiai įvardijamų problemų – konversija, duomenų apie kiekvieno kliento nešamą pelną optimizavimas ir tobulinimas.
Tyrimo metu taip pat buvo užduotas klausimas apie tai, kas daro mobiliąją parduotuvę tikrai gerą. Dažniausi atsakymai į šį klausimą – asmeninė patirtis, daugiakanališkumas, paprastumas, aiškumas, patogi paieška.
Vis dėlto mobiliosios komercijos plėtrą labiausiai stabdo mokėjimų saugumo klausimas. Nemažai prekybininkų vis dar laukia, kuri mobilioji mokėjimo sistema taps dominuojanti, o kuri apskritai išnyks. Ekspertų nuomone, ryškių pasikeitimų šioje srityje galima tikėtis per artimiausius dvejus metus.
Įdomu tai, kad prekybininkai neįvardija kaip privalumo išplėstosios realybės technologijos, tačiau daug tikisi iš dėvimųjų įrenginių ir tokių mokėjimo sistemų kaip „ApplePay“ bei kt.
„Internet Retailer“ duomenimis, mobilioji komercija sparčiai populiarėja. Šiais metais 500 didžiausių mobiliosios komercijos įmonių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis padidino 68 proc. Iš visų finansinių operacijų pasaulyje 35 proc. priklauso mobiliosios komercijos daliai.