„Panasonic“ sukūrė išmanųjį parduotuvės krepšelį
Kompanija „Panasonic“ pristatė išmaniojo parduotuvės krepšelio koncepciją. Įrenginys gali atpažinti į jį įdėtas prekes, suformuoti bei išspausdinti čekį ir net supakuoti jau nupirktas prekes. Jis atlieka visas kasos aparato ir kasininko funkcijas.
Krepšelio viduje yra specialūs jutikliai. Jie atpažįsta produktus ir įtraukia jų kainą į čekį. Kai pirkėjas prieina prie kasos, jam tereikia susimokėti. Gavęs patvirtinimą apie atliktą mokėjimą, krepšelis persiformuoja ir supakuoja prekes.
Pirmieji pirkėjai jau bando „Panasonic“ krepšelį viename Japonijos miesto Osakos prekybos centre. Numatoma, kad 2017 m. vasarį baigsis bandymai , o 2018 m. produktas jau bus prieinamas pirkėjams.
Vaizdo reportažas apie tai