2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus.
2017 m. pradžioje brangiausias pasaulio bankas „Wells Fargo & Co.“ numato klientų konsultavimui pradėti naudoti robotus.
Klientas per išmanųjį telefoną, planšetę ar kompiuterį galės savarankiškai įrašyti duomenis – savo amžių, pajamas, tikslus ir rizikas, o robotas naudodamas algoritmus nuspręs, ką klientui verta pasiūlyti.
Banko vadovas Timas Sloanas tvirtina, kad nauja paslauga, visų pirma, skirta jauniems banko klientams. Atsižvelgiant į tai, kad jauni žmonės neturi daug pinigų, bankas iš robotų projekto kol kas nesitiki daug užsidirbti investicijų srityje. 2015 m. tik 10 proc. „Wells Fargo“ pajamų atėjo iš investicinių paslaugų ir kapitalo valdymo.
Neseniai įmonė „Accenture“ apklausė 4 000 Šiaurės Amerikos bankų klientų apie robotų konsultantų naudojimą banko veikloje. Paaiškėjo, kad dauguma apklaustųjų į robotų naudojimą žiūri teigiamai.