Diena po to, kai „Apple“ išsiuntė oficialius kvietimus į rugsėjo 10 dienos renginį, kompanija panašius kvietimus išsiuntė ir į kitą dieną, rugsėjo 11, Kinijoje vyksiantį pristatymą, praneša kinų naujienų portalas sina.com. Renginys vyks Pekine esančiame Pasaulio prekybos centre.
Diena po to, kai „Apple“ išsiuntė oficialius kvietimus į rugsėjo 10 dienos renginį, kompanija panašius kvietimus išsiuntė ir į kitą dieną, rugsėjo 11, Kinijoje vyksiantį pristatymą, praneša kinų naujienų portalas sina.com. Renginys vyks Pekine esančiame Pasaulio prekybos centre.
Kvietimas į šį renginį atrodo beveik taip pat, kaip ir į JAV vyksiantį pristatymą, išskyrus tai, jog tekstas parašytas kinų kalba. Yra keletas priežasčių, kodėl „Apple“ galėjo nuspręsti surengti atskirą naujų produktų pristatymą Kinijoje. Viena iš jų yra tai, kad Kinija – antra svarbiausia po JAV ir greičiausiai auganti rinka su itin dideliu potencialių vartotojų kiekiu. Be to, Kinijoje yra įsikūrę net 3 iš 10 didžiausių mobiliojo ryšio operatorių pasaulyje.
Kiek anksčiau „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas yra pareiškęs, jog jo vadovaujamai kompanijai reikia brautis į šios šalies rinką. Per pastaruosius dvejus metus T.Cookas Kinijoje darbo tikslais lankėsi mažiausiai tris kartus.
Toks „Apple“ sprendimas gali būti ir dėl naujos partnerystės su „China Mobile“ – didžiausiu pasaulyje mobiliojo ryšio operatoriumi, turinčiu per 600 mln. vartotojų. „China Mobile“ šiuo metu neprekiauja jokiu „iPhone“ modeliu. Tačiau bene pagrindinė priežastis yra biudžetinis „iPhone 5C“ modelis, kurio prekyba Kinijoje turėtų gerokai pakelti „Apple“ pajamas vien dėl to, jog šioje šalyje populiariausi yra vidutinės klasės mobilieji telefonai.