Atrodo, Kalėdos tęsiasi. Būtent toks įspūdis susidaro žiūrint į šių metų pirmojo ketvirčio „Apple“ pardavimą Baltijos šalyse.
Atrodo, Kalėdos tęsiasi. Būtent toks įspūdis susidaro žiūrint į šių metų pirmojo ketvirčio „Apple“ pardavimą Baltijos šalyse. Tradiciškai po Kalėdų, pirmąjį ketvirtį, būna gana ryškus pardavimų kritimas, tačiau šiais metais tendencijos pasikeitė. Per pirmuosius šių metų mėnesius, lyginant su kalėdiniu laikotarpiu, „Apple“ produkcijos pardavimas praktiškai prilygo kalėdiniui, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, augo daugiau nei dvigubai.
„Apple“ prekinis ženklas jau ne vieną ketvirtį iš eilės sparčiai stiprina užimamas pozicijas Baltijos šalių rinkose. Sausio–kovo mėnesiais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje apyvarta pasiekė 18,2 milijono litų, tuo metu praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu ji siekė 8,58 milijono litų.
Pastarųjų metų rezultatai leidžia tikėti, kad tendencijos ir artimiausiu metu nesikeis – stabiliai kiekvieną ketvirtį augantis „Apple“ technikos pardavimas ir toliau didės. Šį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metu laikotarpiu, „Mac“ kompiuterių pardavimas augo beveik dvigubai – buvo parduoti beveik 4 tūkstančiai šių kompiuterių.
Primename, kad praėjusiais metais „Apple“ produkcijos pardavimas Baltijos šalyse siekė 51,3 milijono litų. Atitinkamu laikotarpiu „Apple“ produkcijos pardavimas tik Lietuvoje buvo 20,5 milijono litų. Šiais metais planuojama, kad pardavimas Baltijos šalyse jau gali siekti 100 milijonų litų.