„Google“ pristatė nemokamą Lietuvai pritaikytą interneto įrankį

Publikuota: 2013 m. lapkričio 28 d. ketvirtadienis

Bendrovės „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims Vytautas Kubilius su kolegomis Vilniuje pristatė nemokamą įrankį – vartotojų elgsenos barometrą, įvairioms verslo įmonėms padėsiantį išsiaiškinti, kaip jų klientai naudojasi internetu pirkdami atitinkamos rinkos prekes ar paslaugas.

„Consumer barometer“ elgsenos tyrimas atliktas bendradarbiaujant su rinkos tyrimų kompanijomis „IAB Europe“ ir „TNS Infratest“, 2013 metais jis pirmą kartą atliktas Centrinės ir Rytų Europos, taip pat – Baltijos šalyse, taigi, jame naudingos informacijos apie savo potencialius klientus gali rasti ir vien Lietuvoje veiklą vykdančios ir vietos rinkoje prekes ar produktus siūlančios įmonės.

Tyrimas Lietuvoje buvo vykdomas dviem etapais – iš pradžių telefonu buvo apklausti 1000 vartotojų, nustatyti jų interneto naudojimosi įpročiai. Vėliau apklausti dar 2500 žmonių, aiškinantis jų įpročius, susijusius su interneto naudojimu ir prekių ar paslaugų pirkimu 36 skirtingose prekių ir paslaugų kategorijose, kurios suskirstytos į 7 sektorius: mažmeninę prekybą, elektronikos prekes ir telekomunikacijų paslaugas, bakalėją ir sveikatos apsaugą, automobilius, pramogas, keliones, finansus ir nekilnojamą turtą.

„Consumer Barometer“ atskleidė, kad vis labiau aiškėja vartotojų polinkis prieš perkant informaciją apie vienokį ar kitokį produktą susirinkti internetu, susižinoti kainas, o patį produktą įsigyti realioje parduotuvėje. Tokią tendenciją įmonė pavadino ROPO - „research online, purchase offline“ (analizavimas internetu, pirkimas gyvai).

Skirtinguose veiklos sektoriuose ROPO tendencija yra nevienodo stiprumo. Pavyzdžiui, keliones, viešbučius vartotojai ne tik apžiūri, bet ir rezervuoja internetu, tačiau automobilius iš pradžių apsižiūri internete, o vėliau perka salone net 75 proc. pirkėjų.

Viena iš „Google“ naujo įrankio pristatymo metu pateikta įžvalga – kad Lietuvos vartotojai iš esmės niekuo nesiskiria nuo Vakarų Europos – Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Prancūzijos vartotojų, mat internetu naudojasi jau trys ketvirčiai mūsų šalies populiacijos. Naršyti internete 75 proc. mūsų internautų naudojasi stacionariais ar nešiojamaisiais kompiuteriais, 35 proc. – išmaniaisiais telefonais, 9 proc. – planšetiniais kompiuteriais, nors pastebima, kad jaunesni vartotojai (19–34 metų) internete yra gerokai aktyvesni už bendrąją populiaciją.

Interneto įrankiu consumerbarometer2013.com nemokamai gali naudotis ne tik verslo įmonės, bet ir privatūs vartotojai.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »