„Google“ pristatė nemokamą Lietuvai pritaikytą interneto įrankį

Publikuota: 2013 m. lapkričio 28 d. ketvirtadienis

Bendrovės „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims Vytautas Kubilius su kolegomis Vilniuje pristatė nemokamą įrankį – vartotojų elgsenos barometrą, įvairioms verslo įmonėms padėsiantį išsiaiškinti, kaip jų klientai naudojasi internetu pirkdami atitinkamos rinkos prekes ar paslaugas.

„Consumer barometer“ elgsenos tyrimas atliktas bendradarbiaujant su rinkos tyrimų kompanijomis „IAB Europe“ ir „TNS Infratest“, 2013 metais jis pirmą kartą atliktas Centrinės ir Rytų Europos, taip pat – Baltijos šalyse, taigi, jame naudingos informacijos apie savo potencialius klientus gali rasti ir vien Lietuvoje veiklą vykdančios ir vietos rinkoje prekes ar produktus siūlančios įmonės.

Tyrimas Lietuvoje buvo vykdomas dviem etapais – iš pradžių telefonu buvo apklausti 1000 vartotojų, nustatyti jų interneto naudojimosi įpročiai. Vėliau apklausti dar 2500 žmonių, aiškinantis jų įpročius, susijusius su interneto naudojimu ir prekių ar paslaugų pirkimu 36 skirtingose prekių ir paslaugų kategorijose, kurios suskirstytos į 7 sektorius: mažmeninę prekybą, elektronikos prekes ir telekomunikacijų paslaugas, bakalėją ir sveikatos apsaugą, automobilius, pramogas, keliones, finansus ir nekilnojamą turtą.

„Consumer Barometer“ atskleidė, kad vis labiau aiškėja vartotojų polinkis prieš perkant informaciją apie vienokį ar kitokį produktą susirinkti internetu, susižinoti kainas, o patį produktą įsigyti realioje parduotuvėje. Tokią tendenciją įmonė pavadino ROPO - „research online, purchase offline“ (analizavimas internetu, pirkimas gyvai).

Skirtinguose veiklos sektoriuose ROPO tendencija yra nevienodo stiprumo. Pavyzdžiui, keliones, viešbučius vartotojai ne tik apžiūri, bet ir rezervuoja internetu, tačiau automobilius iš pradžių apsižiūri internete, o vėliau perka salone net 75 proc. pirkėjų.

Viena iš „Google“ naujo įrankio pristatymo metu pateikta įžvalga – kad Lietuvos vartotojai iš esmės niekuo nesiskiria nuo Vakarų Europos – Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Prancūzijos vartotojų, mat internetu naudojasi jau trys ketvirčiai mūsų šalies populiacijos. Naršyti internete 75 proc. mūsų internautų naudojasi stacionariais ar nešiojamaisiais kompiuteriais, 35 proc. – išmaniaisiais telefonais, 9 proc. – planšetiniais kompiuteriais, nors pastebima, kad jaunesni vartotojai (19–34 metų) internete yra gerokai aktyvesni už bendrąją populiaciją.

Interneto įrankiu consumerbarometer2013.com nemokamai gali naudotis ne tik verslo įmonės, bet ir privatūs vartotojai.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą?

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »

Sukurtas atminties lustas padės greičiau apdoroti informaciją

Kalifornijos technologijos instituto tyrėjai sukūrė lustą, padėsiantį greičiau apdoroti informaciją mažesniuose įrenginiuose. skaityti »

„Samsung“ pristatė itin greitą ir patikimą nešiojamą diską „SSD T5“

Įrenginys turi naujausią 64 sluoksnių „V-NAND“ technologiją, todėl pasižymi vienu didžiausių rinkoje įrašymo greičiu, duomenų užšifravimu bei yra kompaktiško, bet patvaraus dizaino. skaityti »

Pirmasis telefonas vaikui: į ką atkreipti dėmesį perkant?

Rugsėjis tėveliams ir jų atžaloms, pradedančioms eiti į mokyklą, atneša nemažai iššūkių. Kai kuriems jų tenka pasirūpinti ne tik būtinais mokykliniais reikmenimis, tačiau ir tokiais pirkiniais kaip išmanusis telefonas. skaityti »

„IFA 2017“ parodoje – „Samsung“ produktai, keičiantys žmogaus kasdienybę

Šiuo metu Berlyne vykstančioje technologijų parodoje „IFA 2017“ „Samsung“ pristatė produktus, kurie, anot kompanijos atstovų, netolimoje ateityje pakeis mūsų kasdienybę. skaityti »

„Fitbit“ pristatė išmanųjų laikrodį „Ionic“

Fizinio aktyvumo apyrankių ir laikrodžių gamintoja „Fitbit“ šią savaitę pristatė ilgai lauktą produktą – išmanųjį laikrodį sportuojantiems „Fitbit Ionic“. skaityti »

Kaip išsirinkti planšetinį kompiuterį mokiniui?

Labai didelis planšetinių kompiuterių mobilumas suderintas su aukšto lygio funkcionalumu ir mažesnėmis nei nešiojamų kompiuterių kainomis lemia, kad ruošiantis mokyklai tikrai verta pagalvoti būtent apie šio įrenginio įsigijimą. skaityti »