Kokią papildomą informaciją gali suteikti pašto kodas?

Publikuota: 2016 m. rugsėjo 8 d. ketvirtadienis

Internete norėdami nusipirkti prekę, užsiregistruoti pas šeimos gydytoją ar tiesiog sudalyvauti prekybos centro pasiūlytoje akcijoje, į nurodytą formą turite suvesti asmeninę informaciją. Nieko keisto, kad prašoma įvesti adresą ir gyvenamąją vietą, tačiau ar kada susimąstėte, kodėl didelė reikšmė suteikiama pašto kodui ir kokią papildomą informaciją jis gali suteikti apie gyventoją?

Šiuo metu informacijos srautus smarkiai keičia didieji duomenys (angl. Big Data). Tarptautinės duomenų valdymo bendrovės „Callcredit Information Group“, turinčios jau ketverius metus veikiantį padalinį Kaune, patirtis rodo, kad tinkamai juos apdorojus galima sužinoti naudingos ir ateičiai vertingos informacijos.

„Didieji duomenys turi tris ryškius požymius: duomenų kiekį, informacijos gavimo greitį ir duomenų struktūrą. Tai nėra vienalyčiai duomenys, nes jie gali egzistuoti skirtinguose formatuose: tekstiniu, vaizdiniu ar skaitmeniniu pavidalu. Daugybė industrijų naudoja šiuos duomenis, o jų pritaikymas yra beribis“, – pasakoja „Callcredit Information Group“ Kauno padalinio vadovas Dainius Aksinavičius.

Įmonės vis dažniau į pagalbą pasitelkia didžiuosius duomenis, norėdamos suprasti savo vartotojų ir klientų poreikius. Pašto kodas – vienas iš didžiųjų duomenų analizavimo lygmenų. Vien tik pagal žinomą skaičių ir raidžių kombinaciją galima sužinoti ir sugrupuoti informaciją apie žmones, gyvenančius tame pačiame mieste, rajone ar gatvėje.

„Callcredit Information Group“ Jungtinės Karalystės biuro darbuotojai sukūrė globalią ir visame pasaulyje naudojamą sistemą – „Cameo“, kuri leidžia daugiau sužinoti apie žmones pagal jų gyvenamąją vietą. Tam yra naudojami pašto kodai, kurie padeda grupuoti informaciją.

„Cameo“ yra segmentavimo įrankis, kuriuo apibendrinami duomenys apie konkrečią geografinę zoną. Šis suskirstymas apibūdina asmenų, gyvenančių konkrečioje geografinėje zonoje arba turinčių tą patį pašto kodą, demografinę charakteristiką, šeimyninę ir finansinę padėtį bei išsilavinimą.

Grupuojant ir analizuojant pašto kodus yra surenkama informacija, kuri vėliau suskirstoma į 68 kategorijas ir dešimt grupių pagal finansinį statusą, riziką, būsto vertę, išsilavinimą, šeimyninę padėtį, amžių, išlaidų įpročius bei kitus bruožus.

 

Šiuo metu sistema naudojasi viešosios įstaigos ir įmonės iš skirtingų verslo sektorių: finansų, sveikatos apsaugos, žiniasklaidos, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų, turizmo, komunalinių paslaugų.

Vienas įdomesnių „Cameo“ sistemos bei kitų jos duomenų produktų pritaikymo atvejų galima sutikti sveikatos apsaugos sistemoje. Naudojant įrankius galima identifikuoti teritorijas ir išsiaiškinti demografinę žmonių sudėtį konkrečiuose mikrorajonuose. Tokiu būdu įmonės gali pasiekti ir adresuoti medicinos įstaigas bei koordinuoti pardavimų procesą taip, kad tam tikrus vaistus gautų tie, kuriems labiausiai jų reikia. Jei daugiausia vaistų nuo skausmo naudojama Antakalnyje, tuomet savo reklamos kampaniją reikia nukreipti į Antakalnio polikliniką.

Pagal pašto kodą galima ne tik nukreipti reklamą reikiama linkme, tačiau ir kurti pasiūlymus tiksliniams vartotojams. Pavyzdžiui, lankstinukas, reklamuojantis pigias šeimos atostogas visiškai netiks pasiturinčiai šeimai, todėl nustačius agentūros vartotojų tikslinę grupę, galima optimizuoti lankstinukų paskirstymą.

 

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »