Kompiuteriniai žaidimai gali tapti pragyvenimo šaltiniu

Publikuota: 2011 m. balandžio 11 d. pirmadienis

Daugiau nei 10 000 Kinijos ir Vietnamo gyventojų dirba... kompiuterinių žaidimų žaidėjais. Jie žaidžia virtualius žaidimus, renka juose taškus, „auksą“ ar kitus vertingus prizus ir vėliau juos parduoda žaidėjams iš Vakarų, kurie neturi laiko šiai veiklai.

Pasaulio banko duomenimis, virtualių žaidimų prekės rinkoje sudaro net 3 milijardus JAV dolerių. 75 proc. šios sumos sudaro vadinamųjų „auksinių fermerių“ pajamos, gautos už žaidimuose surinktas ir vėliau parduotas „vertybes“. Manoma, kad tokių paslaugų teikimas gali paskatinti vargingiau gyvenančių Rytų šalių gyventojų padėtį.

Tokių populiarių internetinių žaidimų, kaip „Lineage“ ar „World of Warcraft“, esmė yra surinkti kuo daugiau priedų arba kitų įrankių, kurie suteikia sukurtiems žaidimų herojams daugiau sugebėjimų. Kartais tokius priedus sukuria patys žaidimo žaidėjai ir parduoda juos kitiems.

Vakariečiai, neturintys daug laiko rinkti taškams ar kitiems prizams ir taip sustiprinti savo žaidimų herojus, perka juos iš Azijos žaidėjų arba net samdosi juos specialiai tam, kad šie žaistų už juos. Kinijoje net yra tokių paslaugų siūlančių bendrovių. Manoma, kad per metus jos gauna vidutiniškai 1 milijoną dolerių pelno.

Tyrimai atskleidė, kad ketvirtadalis visų žaidėjų leidžia pinigus pirkdami papildymus virtualiems žaidimams. Vieni išleidžia nedideles sumas, kiti – tūkstančius dolerių. Visi šie pinigai atitenka ne tokių išsivysčiusių šalių gyventojams. Pasaulio banko teigimu, virtualios ekonomikos augimas gali stipriai prisidėti prie silpnesnių šalių ekonomikos sustiprėjimo.

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »