Kompiuteriniai žaidimai gali tapti pragyvenimo šaltiniu

Publikuota: 2011 m. balandžio 11 d. pirmadienis

Daugiau nei 10 000 Kinijos ir Vietnamo gyventojų dirba... kompiuterinių žaidimų žaidėjais. Jie žaidžia virtualius žaidimus, renka juose taškus, „auksą“ ar kitus vertingus prizus ir vėliau juos parduoda žaidėjams iš Vakarų, kurie neturi laiko šiai veiklai.

Pasaulio banko duomenimis, virtualių žaidimų prekės rinkoje sudaro net 3 milijardus JAV dolerių. 75 proc. šios sumos sudaro vadinamųjų „auksinių fermerių“ pajamos, gautos už žaidimuose surinktas ir vėliau parduotas „vertybes“. Manoma, kad tokių paslaugų teikimas gali paskatinti vargingiau gyvenančių Rytų šalių gyventojų padėtį.

Tokių populiarių internetinių žaidimų, kaip „Lineage“ ar „World of Warcraft“, esmė yra surinkti kuo daugiau priedų arba kitų įrankių, kurie suteikia sukurtiems žaidimų herojams daugiau sugebėjimų. Kartais tokius priedus sukuria patys žaidimo žaidėjai ir parduoda juos kitiems.

Vakariečiai, neturintys daug laiko rinkti taškams ar kitiems prizams ir taip sustiprinti savo žaidimų herojus, perka juos iš Azijos žaidėjų arba net samdosi juos specialiai tam, kad šie žaistų už juos. Kinijoje net yra tokių paslaugų siūlančių bendrovių. Manoma, kad per metus jos gauna vidutiniškai 1 milijoną dolerių pelno.

Tyrimai atskleidė, kad ketvirtadalis visų žaidėjų leidžia pinigus pirkdami papildymus virtualiems žaidimams. Vieni išleidžia nedideles sumas, kiti – tūkstančius dolerių. Visi šie pinigai atitenka ne tokių išsivysčiusių šalių gyventojams. Pasaulio banko teigimu, virtualios ekonomikos augimas gali stipriai prisidėti prie silpnesnių šalių ekonomikos sustiprėjimo.

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »