Konkurso „Samsung Free the TV 2011“ finalininkai plečia pramogų pasirinkimą

Publikuota: 2012 m. sausio 10 d. antradienis

„Samsung“ pristatė antrojo metų konkurso „Samsung Free the TV 2011“ finalininkus. Šio konkurso tikslas – paskatinti kurti programėles, kurios vartotojus sudomintų galimybe didžiausiame namų ekrane naudoti įvairų daugialypės terpės turinį. Nuolat besiplečiančią „Samsung“ kūrėjų bendruomenę šiuo metu sudaro daugiau nei 2 000 aktyvių narių.

Šių metų dalyviai buvo kviečiami pateikti programėles, kurios sukurtų ryšį tarp „Samsung Smart“ televizoriaus ir kitų įrenginių – išmaniųjų telefonų, planšetinių ir nešiojamųjų kompiuterių. Kiekviena programėlė buvo vertinama pagal vizualinius kriterijus, analizuota idėjos kokybė ir funkcinis pritaikymas. Nugalėtojai bus paskelbti Las Vegase (JAV) sausio 10–13 d. vykstančioje tarptautinėje buitinės elektronikos parodoje CES 2012. Konkurso prizų fonas siekia 225 tūkst. JAV dolerių.

„Žiūrėdami televizorių vartotojai vis daugiau naudoja antrąjį įrenginį, kuris sustiprina jų pramogų galimybes arba suteikia daugiau informacijos. Tai programėlių kūrėjus skatina kurti patrauklias naujoves, kurios papildo populiariųjų išmaniųjų įrenginių pramogų rinkinį, – kalbėjo Ericas Andersonas, „Samsung Electronics“ Turinio ir sumanymų įrenginiams padalinio viceprezidentas. – Pirmaujantis mobiliųjų įrenginių ir televizorių prekės ženklas „Samsung“ džiaugiasi su mumis bendradarbiaujančių kūrėjų entuziazmu, kūrybiškumu ir gautų programėlių kokybe.“

Geriausios 2011 m. konkurso programėlės

• FREQSHO muzikos mėgėjams leidžia susikurti asmeninį muzikos kanalą, iš kurio išmaniajame telefone, planšetiniame kompiuteryje arba televizoriuje būtų transliuojami kiekvieno atlikėjo muzikos kūriniai. Nesudėtingai naudojama paieškos sistema padeda vartotojui greitai rasti mėgstamą atlikėją, o ryšys su socialiniais tinklais leidžia realiuoju laiku sekti naujausią informaciją apie atlikėją ir jo pranešimus.

• „Let's Play Stop“ – interaktyvusis žodžių žaidimas, kurio metu žaidėjai skelbia žodžius, atitinkančius atsitiktinę raidę penkiose kategorijose: šalies arba miesto, kūno dalių, vaisių, spalvų ir gyvūnų. Pirmasis asmuo, užbaigęs ciklą ir surinkęs daugiausia unikalių žodžių, laimi žaidimą.

• „Party Shots“ – smagus interaktyvus būdas pramogauti vakarėlyje. Vartotojai parsisiunčia programėlę į išmanųjį telefoną, fotografuoja vakarėlį ir šias nuotraukas iškart peržiūri „Samsung Smart“ televizoriaus ekrane kaip dinamišką skaidrių demonstraciją. Prie nuotraukų gali būti pridėtos antraštės, vėliau su programėle išsaugotos nuotraukos gali būti perkeliamos į internetą.

„Samsung Apps“ – didžiausia ir populiariausia pasaulyje HD televizoriams skirtų programėlių parduotuvė. Viso pasaulio vartotojai gali rinktis iš 1 000 programėlių, kurios suteikia didelį interaktyvaus ir asmeniniams poreikiams pritaikomo turinio pasirinkimą įvairiose kategorijose, pavyzdžiui, vaizdo ir muzikos įrašus, naujienas, sporto varžybas, kūno rengybos pamokas ir kt. Konkurso „Free the TV Challenge“ finalininkai taip pat turės galimybę pardavinėti savo programėles „Samsung Apps“ – parduotuvėje, iš kurios kasdien parsisiunčiama 50 tūkst. programėlių. Praėjusiais metais konkurso nugalėtoja, MOVL sukurta programėlė „WeDraw“, buvo išrinkta dėl galimybės ją naudoti su įvairiais įrenginiais („Samsung Smart“ televizoriais, „Android“ ir „iOS“ telefonais). Su šia programėle mobiliaisiais telefonais galima kurti piešinius ir juos vėliau peržiūrėti kitų įrenginių ekrane.

Toliau skatinamas programėlių ir pasaulinės klasės įrankių kūrimas

Konvergencinės programos leidžia naudoti daugiau naujų funkcijų televizoriuose, išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose ir kitokiuose kompiuteriuose. Šios programos skirstomos į tris kategorijas.

• Valdymo programėlės („Controller Apps“) leidžia antruoju įrenginiu valdyti televizoriaus programėlę.

• „Companion Apps“ programėlės leidžia antruoju įrenginiu pateikti papildomą informaciją (pvz., tinklalapius ir socialinius tinklus), kuri sinchronizuojama ir papildo tai, kas rodoma televizoriaus ekrane.

• Interaktyviosios programėlės („Interactive Apps“) pritaiko antrojo įrenginio valdymą antrajam ekranui. Pavyzdžiui, leidžia vartotojui daryti pauzę peržiūrint turinį televizoriaus ekrane ir tęsia atkūrimą kito įrenginio ekrane.

Skatindama inovacijų diegimą televizoriams skirtų programėlių tinkle, „Samsung“ tobulina savo veiklą ir programėlių kūrėjus aprūpina įrankiais ir informacija, kurie leidžia kurti naujas interaktyvias televizorių funkcijas. „Samsung“ programinės įrangos kūrimo rinkinys („Software Development Kit“ – SDK), skirtas „Samsung Smart“ televizoriams, apima įprastą SDK programėlėms, naudojamoms HD televizoriuose, „Blu–ray“ grotuvuose bei „Blu–ray“ namų kino sistemose kurti. Pašalinusi kūrimą stabdančius barjerus ir finansiškai skatindama programėlių kūrėjus, „Samsung“ sėkmingai sukūrė tvirtą ir intuityvią išmaniųjų televizorių programėlių kūrimo ekosistemą.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »