Beta.lt, Grupinis.lt ir Cherry jungiasi, kuriama pirmaujanti interneto prekybos bendrovė Baltijos šalyse

Publikuota: 2011 m. gegužės 9 d. pirmadienis

Pirmaujančios Baltijos šalių interneto prekybos sistemos Beta.lt, Grupinis.lt ir Cherry pasirašė susijungimo sandorį. Jį užbaigus bus sukurta viena didžiausių regione interneto prekybos bendrovių, kurios mėnesio pardavimas sieks 1 milijoną eurų (3,45 mln. litų), o užimama rinkos dalis viršys 50 procentų. Susijungimas įvyks apsikeičiant akcijomis.

Kiekvieną mėnesį daugiau nei pusė milijono žmonių apsilanko Grupinis.lt, Beta.lt ir Cherry tinklalapiuose, susipažindami su naujais restoranų, SPA centrų, kino teatrų, koncertų organizatorių, kelionių agentūrų  pasiūlymais, kurie tinklalapiuose pateikiami su nuolaidomis iki 70 proc. ir daugiau. Unikalias ir itin efektyvias prekių ir paslaugų reklamos ir pardavimo galimybes siūlančios elektroninių kuponų sistemos partneriais tapo daugiau nei 1 300 paslaugų ir prekių tiekėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Sujungiamos bendrovės savo veiklą pradėjo 2010–ųjų pavasarį–vasarą ir labai greitai susilaukė populiarumo interneto vartotojų tarpe. Ypač jas pamėgo moterys, nuperkančios apie 70 proc. visų pasiūlymų kuponų. Beta.lt ir Grupinis.lt yra didžiausios prekybos elektroniniais „dienos pasiūlymų“ kuponais  sistemos Lietuvoje, Cherry.ee yra Estijos rinkos lyderė, o Cherry.lv – antra pagal populiarumą Latvijoje.

Per mažiau nei 12 mėnesių Grupinis.lt, Beta.lt ir Cherry pardavė 424 tūkst. paslaugas ir prekes leidžiančių įsigyti kuponų, kuriais pasinaudoję vartotojai jau sutaupė 6,3 mln. eurų (21,7 mln. Lt). Kai kuriais atvejais prekybos sistema su ja bendradarbiaujantiems verslininkams pritraukdavo iki 20 proc. metinių pardavimų per vieną dieną.

„Ši sąjunga sukuria neginčijamą šios verslo šakos lyderį Baltijos šalyse. Naujasis darinys leis mums keistis geriausia patirtimi, vykdyti regionines akcijas ir tapti labai stipriais partneriais verslui ir mūsų vartotojams“, – sakė vienas iš Grupinis.lt  įkūrėjų Aldas Kirvaitis.

„Labai greitai radome bendrą kalbą su partneriais iš Lietuvos, nes mus vienija bendri interesai ir aistra šiai veiklai. Tai tikras lygių partnerių susijungimas“, – pažymėjo Cherry vadovas Priitas Tompas.

Internetinės prekybos „dienos pasiūlymų“ kuponais modelis atsirado JAV, kur 2008–aisiais savo veiklą pradėjo Groupon.com, tapusi greičiausiai augančia interneto kompanija istorijoje. Panašiai nutiko ir Baltijos šalyse, kur trijų pirmaujančių prekybos kuponais tinklalapių mėnesio pardavimas mažiau nei per metus pasiekė beveik milijoną eurų.

Susijungusios bendrovės naudos tuos pačius prekės ženklus kaip ir iki šiol: beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje,  cherry.ee, seller.ee ir cherrygift.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »