Beta.lt, Grupinis.lt ir Cherry jungiasi, kuriama pirmaujanti interneto prekybos bendrovė Baltijos šalyse

Publikuota: 2011 m. gegužės 9 d. pirmadienis

Pirmaujančios Baltijos šalių interneto prekybos sistemos Beta.lt, Grupinis.lt ir Cherry pasirašė susijungimo sandorį. Jį užbaigus bus sukurta viena didžiausių regione interneto prekybos bendrovių, kurios mėnesio pardavimas sieks 1 milijoną eurų (3,45 mln. litų), o užimama rinkos dalis viršys 50 procentų. Susijungimas įvyks apsikeičiant akcijomis.

Kiekvieną mėnesį daugiau nei pusė milijono žmonių apsilanko Grupinis.lt, Beta.lt ir Cherry tinklalapiuose, susipažindami su naujais restoranų, SPA centrų, kino teatrų, koncertų organizatorių, kelionių agentūrų  pasiūlymais, kurie tinklalapiuose pateikiami su nuolaidomis iki 70 proc. ir daugiau. Unikalias ir itin efektyvias prekių ir paslaugų reklamos ir pardavimo galimybes siūlančios elektroninių kuponų sistemos partneriais tapo daugiau nei 1 300 paslaugų ir prekių tiekėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Sujungiamos bendrovės savo veiklą pradėjo 2010–ųjų pavasarį–vasarą ir labai greitai susilaukė populiarumo interneto vartotojų tarpe. Ypač jas pamėgo moterys, nuperkančios apie 70 proc. visų pasiūlymų kuponų. Beta.lt ir Grupinis.lt yra didžiausios prekybos elektroniniais „dienos pasiūlymų“ kuponais  sistemos Lietuvoje, Cherry.ee yra Estijos rinkos lyderė, o Cherry.lv – antra pagal populiarumą Latvijoje.

Per mažiau nei 12 mėnesių Grupinis.lt, Beta.lt ir Cherry pardavė 424 tūkst. paslaugas ir prekes leidžiančių įsigyti kuponų, kuriais pasinaudoję vartotojai jau sutaupė 6,3 mln. eurų (21,7 mln. Lt). Kai kuriais atvejais prekybos sistema su ja bendradarbiaujantiems verslininkams pritraukdavo iki 20 proc. metinių pardavimų per vieną dieną.

„Ši sąjunga sukuria neginčijamą šios verslo šakos lyderį Baltijos šalyse. Naujasis darinys leis mums keistis geriausia patirtimi, vykdyti regionines akcijas ir tapti labai stipriais partneriais verslui ir mūsų vartotojams“, – sakė vienas iš Grupinis.lt  įkūrėjų Aldas Kirvaitis.

„Labai greitai radome bendrą kalbą su partneriais iš Lietuvos, nes mus vienija bendri interesai ir aistra šiai veiklai. Tai tikras lygių partnerių susijungimas“, – pažymėjo Cherry vadovas Priitas Tompas.

Internetinės prekybos „dienos pasiūlymų“ kuponais modelis atsirado JAV, kur 2008–aisiais savo veiklą pradėjo Groupon.com, tapusi greičiausiai augančia interneto kompanija istorijoje. Panašiai nutiko ir Baltijos šalyse, kur trijų pirmaujančių prekybos kuponais tinklalapių mėnesio pardavimas mažiau nei per metus pasiekė beveik milijoną eurų.

Susijungusios bendrovės naudos tuos pačius prekės ženklus kaip ir iki šiol: beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje,  cherry.ee, seller.ee ir cherrygift.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »